Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
08. december 2009 - 12:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Cisco ASA 5505: adgang fra inside til DMZ

Jeg har en ASA 5505 med basis license, hvilket indebærer en begrænset adgang på et vlan, i dette tilfælde naturligt nok dmz.

Mit spørgsmål går så på, om denne begrænsede adgang udelukker muligheden at en maskine på 'inside' kan overvåge enheder på 'DMZ'? Det kan f.eks. være med The Dude eller blot et simpelt ping-check.

Trafikken vil her være fra 'inside' til DMZ, den anden vej skal der selvfølelig være spærret af.

Men jeg har store problemer med at få skidtet til at fungere og vil derfor gerne vide om det er spilt at forsøge - eller jeg bare har lavet en fejl et sted.
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
10. december 2009 - 09:46 #1
bump
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
18. marts 2010 - 10:06 #2
For dem, der måtte søge svar på dette sprøgsmål, så har jeg fundet ud af:

Det kan man ikke!