Avatar billede smorum Nybegynder
08. december 2009 - 11:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Google søgeresultater faldet med 90%

Hey,

I forbindelse med en nyopstartet kampagne har jeg overvåget antallet af søgeresultater på Google for en række søgeord.

Her den 26/11-2009 droppede antallet af mine søgeresultater med 90% uden at jeg har kunne finde en forklaring hvorfor. Det er dog ikke nogen ændringer der er specifikke for firmaets website, da det samme er gældende for søgninger på konkurrenternes navne. 90% drop ...

Det har ikke givet noget fald i vores Google Ranking på forskellige søgeord, men det er da lidt spøjst at resultaterne blot forsvinder.

Er der nogen der har oplevet det samme eller kender forklaringen på dette ??
Avatar billede bmpi Nybegynder
09. december 2009 - 16:35 #1
Hvad mener du med at antallet af søgeresultater er faldet? At antallet af sider på dit website som medtages i Googles indeks er faldet, eller at antallet af besøgende fra Google er faldet 90%?

Det er lidt uklart, hvad du mener ;-)
Avatar billede smorum Nybegynder
14. december 2009 - 10:53 #2
JA jeg ved godt det var lidt kryptisk formuleret, men jeg kan nu se at problemet er løst igen ...

sorry for ulejligheden :o)