Avatar billede thmadsen Nybegynder
16. juli 2001 - 09:27 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Outlook vil ikke åbne

Når jeg forsøger at åbne Outlook 98, kan det ikke lade sig gøre, og jeg får en meddelelse om at filen: MAPI32.DLL enter er for gammel eller beskadiget, eller at et andet meddelelses-system er installeret. Endvidere meddeles det at jeg skal geninstallere outlook, hvilket jeg ikke synes er morsomt, da jeg har adressekartotek og masser af mails liggende i det nuværende.

Forud for den hændelse, havde jeg for første gang længe været inde i min Outlook Express, hvor der skete det lidt underlige, at den automatisk hentede post ind (hvilket den ikke er indstillet til, da Outlook 98 er sat til det). Det ser for øvrigt ud til at MAPI32.DLL (4.0) benyttes af Outlook Express.

Kan det være Outlook Express der \'generer\' Outlook? eller hvad?

Thomas

Avatar billede stig3 Mester
16. juli 2001 - 09:32 #1
Hvis du vil have det kunne jeg sende dig filen........
Avatar billede foldager Novice
16. juli 2001 - 09:32 #2
Jeps! De går ikke så godt i spænd de to.
Installer Outlook 98 igen. Det er det nemmeste.
Avatar billede thmadsen Nybegynder
16. juli 2001 - 13:35 #3
Ja, tak stig3. Men hvor ligges den ind?
Avatar billede thmadsen Nybegynder
16. juli 2001 - 13:37 #4
Hej Foldager,

Jeg vil gerne geninstallere, hvis det ikke sletter alle mine mails, undermapper og kontaktpersoner. Hva\' sir\' du?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. juli 2001 - 13:40 #5
Hvorfor ikke bruge Microsoft\'s egen løsning på problemet?

http://support.microsoft.com/support/PersonalUser/Content/mapi32.asp

NanoQ
Avatar billede foldager Novice
16. juli 2001 - 13:57 #6
Gør som Nanoq skriver.....det er nok bedre!