Avatar billede torm- Nybegynder
06. december 2009 - 16:02 Der er 1 kommentar

Fejlmelding på trådløse netværk

Jeg har nu prøvet at løse det her problem i 2 dage og er nu godt træt af det..

Først skal det lige siges at jeg har en Zepto laptop, med et zepto z-pro 300mbit BGN trådløst netkort, og at jeg bruger windows XP..

Når jeg skal søge efter trådløse forbindelser, kommer den med denne besked:

Windows kan ikke konfigurere denne trådløse forbindelse, og at jeg skal se artiklem 871122 på microsof.com

- jeg har ikke deaktiveret det trådløse netkort på den lille knap på min bærbare.
- Jeg har ikke deaktiveret selve det trådløse netkort
- Jeg har prøvet at følge de trin der er til Wireless Zero Configuration. men jeg kan ikke komme længere end til trin 3, da jeg ikke kan klikke windows af til at styre mit trådløse netkort.

Det skal lige siges at jeg har haft sådan en USB trådløs ting til at køre mit trådløse netværk, den afinstallerede jeg. Da jeg gjorde det virkede mit trådløse fint, men da jeg havde genstartet kom den meddelelse..

Håber virkelig i kan hjælpe

- torm
Avatar billede KvaserDK Nybegynder
08. december 2009 - 20:38 #1
Hej Form

De fleste netkort har egen software til at styre netkortet med og de profiler den kobler på med. Gen installer dit netkort som er onboard i din bærbare. Genstart PC og start så dit software op som netkortet installerede. Her inde kan du så vælge at bruge windows zero konfiuration til at styre dit kort med. Når det er gjort prøver du at gå ind i trådløse netværk med windows wireless konfiguration og nu vil det garanteret virke.

Google speed KvaserDK