Avatar billede nickihansen Nybegynder
05. december 2009 - 19:42 Der er 1 løsning

Autocad til pdf, videre til word - Kvaliteten svigter

jeg sidder med det problem at jeg skal have indsat en autocad tegning til word 207, når jeg indsætter den direkte i word 2007 så forbliver billedrammen tom, når jeg vælger indsæt objekt osv.

Men hvis jeg udskriver den til pdf. først, så kan jeg indsætte den, dog mister jeg en del kvalitet og da det er et PI-diagram i A3 størrelse med en masse små typer. så er dette ikke acceptabelt.

Nogen her der har en god idé til hvordan jeg får indsat denne tegning i mit word-dokument i den bedste kvalitet.

På forhånd tak jeres tid.
Avatar billede nickihansen Nybegynder
10. oktober 2010 - 09:04 #1
No reply