Avatar billede fifa Nybegynder
16. juli 2001 - 08:04 Der er 5 kommentarer

Program

Jeg har købt en fladskærm til min forretning og står og mangler et kasse program til den dvs. at jeg skal bruge et program som jeg kan trykke på skærmen er der nogle der kender et sted hvor man kan downloade sådan en demo version.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. juli 2001 - 08:06 #1
For at du kan trykke på skærmen skal du have en speciel type LCD skærme som koster en halv bondegård. Det kan en normal skærm ikke klare.
Avatar billede fifa Nybegynder
16. juli 2001 - 08:09 #2
Det er heller ikke en normal skærm det er sådan en skærm til at trykke på skærmen men kender du et sted hvor jeg kan finde sådan en demoversion af sådan et program
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
16. juli 2001 - 08:11 #3
Ahh.. okay .. ville bare lige sige det i tilfælde af at du ikke vidste det .. det kunne jo ske :o)
Men nej, det gør jeg ikke :-( Jeg tror ikke du skal regne med at finde demo\'er af kasse programmer ..
Avatar billede bobbedude Nybegynder
16. juli 2001 - 10:09 #4