Avatar billede henrixx Praktikant
04. december 2009 - 22:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ønsker at beholde gamle emails efter Windows 7 installation

Hej

Jeg have installeret Windows 7 og har læst at denne ikke indeholder Outlook.

Jeg ønsker stadig at kunne læse mine gamle emails, så hvordan gør man det ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2009 - 22:20 #1
INTET styresystem indeholder outlook!

Hvad er det præcist du vil?
Har installeret Windows 7 nu?

Opgraderet?
Ren installation?
Bruger du normalt Outlook?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. december 2009 - 22:22 #2
Snakker vi evt. om outlook Express?
I så fald er der tale om en ren installation af windows 7, og dine mails er væk - med mindre du har fortalt mailklienten at mails skal gemmes på et andet drev..

Need info :)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
04. december 2009 - 22:41 #3
Eller hvis du har kigget mails over IMAP. Men som John siger skal der bruges noget mere info. Hvis du har hentet dine mails med POP3, og har installeret en ny windows oveni, er dine e-mails med god sansynlighed væk.
Avatar billede henrixx Praktikant
05. december 2009 - 01:04 #4
Øhhhh, undskyld, hvis mit spørgsmål lød kryptisk !

Jeg skal installerer Windows 7 på en ny HDD, så mails'ene er stadigvæk på den gamle HDD.

Hvilket postprogram kan læse Outlook Express'es .pst file extension'en, da jeg gerne vil overføre f.eks mit adressekartotek, samt de gamle emails til den nye HDD ?

Håber det er mere klart nu, hvad det er jeg gerne vil !
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
05. december 2009 - 09:05 #5
Nå på den måde. Microsoft har fjernet mailprogrammet som standard i Windows 7. Du kan downloade Windows Live mail fra windows live essentials (samme sted du downloade windows messenger). Det skulle være erstatningen for outlook express/windows mail.
05. december 2009 - 09:49 #6
PS: Du blander noget sammen:

*.PST tilhører M$ Outlook og ikke Outlook Express

Outlook Express:
http://support.microsoft.com/?kbid=270670
MS-Outlook:
http://support.microsoft.com/?kbid=287070
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2009 - 13:44 #7
gadensgaard - 3 ting.
1. Dit svar er ikke en løsning på det der spørges om
2. Det er Outlook, ikke Outlook express.
3. Hvorfor laver du det som et svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2009 - 13:46 #8
Hov der var 4 ting...
opret venligst spørgsmål med point til henrixx - husk at linke hertil.

henrixx - opret lige spørgsmålet påny :)
Avatar billede henrixx Praktikant
05. december 2009 - 18:07 #9
Hej

Så er spørgsmålet oprettet igen :o)

http://www.eksperten.dk/spm/894780