Avatar billede stagedk Nybegynder
03. december 2009 - 22:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hverken lan eller wireless?

Hej gutter jeg har et problem, sidder her med en hp/compaq mini 110 computer som lige er blevet formatteret med en frisk installation af win xp, problemet er at når jeg så har hentet samtlige drivere på HP/compaq's side og installere dem virker alt UNDTAGEN ethernet og wlan, i deviceman kan jeg ikke installere den manuelt,  og bliver ved med ikke at kunne installere det,
ved at 802.10 kortet er et Broadcom BCM94312HMG- men ikke engang med en googlesøgning kan jeg finde driveren til den.
håber virkelig nogle kan hjælpe! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2009 - 22:34 #1
Har du forsøgt at køre windows update brugerdefineret for at se om driver findes her?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2009 - 22:53 #2
Du har ikke en løs driver cd fra dengang du købte computeren?
Avatar billede stagedk Nybegynder
03. december 2009 - 23:00 #3
Da computeren er en netbook uden CD/DVD drev fulgte der jo selvfølgelig ikke nogen driver cd eller noget med :-),
kan ikke connecte windows update når jeg ikke har nogen netforb.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2009 - 00:08 #4
Ok har selv ledt i et kvarter uden succes. Så hvis der er en der har denne driver liggende, så ville det være dejligt med lidt feed back tak.
Avatar billede KvaserDK Nybegynder
08. december 2009 - 20:48 #5
I øvrigt er en USB stik vidunderlig til overførsel af data til en PC uden CD drev :)

Google Speed KvaserDK
Avatar billede stagedk Nybegynder
16. februar 2010 - 16:20 #7
lukker og slukker ;-)