Avatar billede richardjensen Seniormester
03. december 2009 - 21:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmdrilleri - hjælp !

Min skærm er begyndt med noget sært drilleri:
Centralt på skærmen placeres et gråt skilt på ca 9x3 cm med teksten: 'Fot best picture quality, please change resolution to 1600 x 1200  SELECT: Disable    EXIT:Clear '
Jeg kan fjerne det ved at anvende den angivne indstilling, men jeg vil helst bruge en mindre opløsning.
Musemarkøren - og alt andet, txt m.v. -'kryber under' skiltet.
Hvordan klares det ?
Avatar billede Bufu Nybegynder
03. december 2009 - 21:36 #1
Er der en Select knap på skærmen ?

Hvis ja, prøv og tryk på den se om der virker
Avatar billede richardjensen Seniormester
04. december 2009 - 13:39 #2
Ak-ja,- hvorfor skal man da også kigge netop det rigtige sted ?
Jeg kiggede på skærmbilledet oppe og nede og på tastaturet, men ikke på de 4-5 knapper nederst på skærmen!
Der er både select/menu og exit/auto. !
Det står altså med SMÅ BOGSTAVER !
Tak for hjælpen. Det virkede omgående.
Avatar billede Bufu Nybegynder
04. december 2009 - 14:24 #3
Det var så lidt :D