Avatar billede jenspedersen Nybegynder
16. juli 2001 - 01:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Flash Intro

Hvis der er nogle der er god til at fremstille FLASH så kig endelig vidrer:

Sådan skal introen være:

Det skal være en helt sort baggrund, musikken skal være Dj Encore, så skal der komme ligesom \"helt bag fra skærmen\" teks frem der bliver større og større der skal stå bigbrother.subs.dk når den er helt fremme springer den, det skal være med hvid skrft. når den er sprunget kommer man ind på siden, altså den skal vidrestilles til bigbrother.subs.dk som er min og en kammerats side... man får 306 point (alle mine point for dette!)
Avatar billede bobbedude Nybegynder
16. juli 2001 - 07:15 #1
Lave en film hvor den tekst zoomer som du siger og ved slutningen af filmen laver du en goto URL.
I starten af denne film loader du DJ Encore som du har lagt ind i en anden flash film og der fra valgt at netop denne film skal streame.
Så kører den bus.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 13:53 #2
Jeg kommer med en lige om lidt...
Avatar billede prodic Mester
16. juli 2001 - 13:59 #3
Det skal lige nævnes, at JensPedersen er under kraftig mistanke for at snyde og resultatet bliver nok, at han bliver slettet.
Lav derfor ikke for meget for ham, i får nok ikke \"løn\" for jeres arbejde alligevel.
Avatar billede techno_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 14:18 #4
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 14:38 #5
hvis hans ven ikke er så ny på eksperten som han påstår han er, så er han også snart undre kraftig mistanke.....
Avatar billede mrjowns Novice
16. juli 2001 - 14:39 #6
techno_dk >> Det ser jo fedt ud det du har lavet! Er det muligt at du ville linke til .fla filen så jeg kunne se hvordan du har gjort?
--jowns--
Avatar billede jenspedersen Nybegynder
16. juli 2001 - 14:51 #7
Techno det ser godt ud, men når det kommer frem skal det springe i luften hvis dette kan gøres har du Dj Encore som midi. fil? jeg giver pointene nu!
Avatar billede techno_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 15:31 #8
Her er den hvor den springer i luften
www.xperten.subnet.dk/intro2.html
www.xperten.subnet.dk/intro2.swf

men den der midi-fætter den kan jeg ikke klare.

og .fla filen er der ikke plads til ude på subnet den fylder 5 MB

PS. Giv eller fortæl din ven xenix at Gamer_dk  skal have sine 300 point i spm: http://www.eksperten.dk/spm/89071 han havde trods alt lovet 300 point og ikke 10, og i bruger jo hans banner på jeres side.
Avatar billede mrjowns Novice
16. juli 2001 - 15:34 #9
techno_dk >> du kan da sagtens få 30p hvis du gider sende den til mig...!? Min mail er admin@5star.dk

--jowns--
Avatar billede techno_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 15:38 #10
ok fint :)
Avatar billede mrjowns Novice
16. juli 2001 - 15:40 #11
Opretter spm i denne kategori...

--jowns--
Avatar billede techno_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 15:41 #12
ok
Avatar billede mrjowns Novice
16. juli 2001 - 15:43 #13