Avatar billede tybye Nybegynder
03. december 2009 - 10:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Data fra mysql til textarea

Hvorfor virker dette ikke

<td colspan="5"><textarea cols="55" rows="8" name="Beskrivelse" value="<?php echo $rows['Beskrivelse']; ?>"></textarea>

Når dettte virker

<td><input name="Beskrivelse" type="text" id="Beskrivelse" value="<?php echo $rows[Beskrivelse]; ?>"></td>
Avatar billede showsource Seniormester
03. december 2009 - 10:53 #1
Fordi value ikke skal bruges i et textarea

<textarea cols="55" rows="8" name="Beskrivelse"><?php echo $rows['Beskrivelse']; ?></textarea>
Avatar billede tybye Nybegynder
03. december 2009 - 10:59 #2
Mange tak for det, du har reddet min dag.
Avatar billede showsource Seniormester
03. december 2009 - 11:27 #3
Lav selv et svar, og accepter det !

Og du bør bruge:
<?php echo htmlspecialchars($rows['Beskrivelse']); ?>

i formfelter.
Ellers risikerer du at der "går ged i den"
Avatar billede tybye Nybegynder
03. december 2009 - 12:10 #4
Hej kan jeg få dig til at se på noget andet hvis jeg pm  en adresse og login til dig, jeg for nemlig bare error når jeg prøver at opdaterer data i mysql via php??

Bare grin over koden det er min første gang. totalt jumfru, og det gjorde ikke ondt.
Avatar billede tybye Nybegynder
03. december 2009 - 12:44 #5
Har klaret den, det var et komma der var sat forkert :)

Håber du kan hjælpe på et andet tidspunkt tak for det denne gang