Avatar billede klingej Nybegynder
03. december 2009 - 09:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ombyt extended desktop

Hej,

Jeg bruger extended desktop en hel del men er for nyligt flyttet kontor & har flyttet min laptop om på venstre side af min skærm istedet for højre.

Nu er det sådan, at den extendede desktop i Win 7 automatisk er på højre side af den tilsluttede skærm og det er jo pænt irriterende at betjene.

Jeg kan ikke finde ud af, hvordan man bytter dem om (som på Mac, hvor man bare trækker de to dekstops rundt). Løsning værdsættes?

Vh Jonas
Avatar billede Blandy Praktikant
03. december 2009 - 09:18 #1
Hvad for et grafikkort sidder i din bærbar? Og hvad mærke er din bærbar?

Er der et rødt ATI ikone nede i højre hjørne på din skærm? I så fald højreklik på den, så skulle der gerne være noget grafisk muligheder. Der sætter du primær og sekundær skærm.

Er det intel så skal du helt ind i softwaren og sætte primær og sekunder skærm. Det er nemmere end brug windows egen skærm-instillinger.
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 09:20 #2
højre klik menu linie på et tomt sted  - egenskaber -

http://i45.tinypic.com/2nuqhp4.jpg

er det det du mener

m.v.h
Avatar billede klingej Nybegynder
03. december 2009 - 09:23 #3
Det er en Macbook Unibody 2008. Der sidder et Nvidia 9400 i den og har installeret Nvidia Control Panel. Det virker fint, jeg kan bare ikke bytte om på skærmene.
Avatar billede klingej Nybegynder
03. december 2009 - 09:32 #4
Avatar billede klingej Nybegynder
03. december 2009 - 09:40 #5
Sorry, har fundet ud af det. Brugte Win 7's indbyggede skærmhåndtering istedet for Nvidias.
Avatar billede klingej Nybegynder
03. december 2009 - 09:41 #6
Svar