Avatar billede HenrikA Nybegynder
02. december 2009 - 15:12 Der er 1 kommentar

Freelancer med viden om Typo3 og ekspert i mysql

Jeg sidder med en Server 2003 hvorpå der ligger Apache, Mysql 5.0.33 og Typo3 4.2.6.

Server 2003 har jeg styr på, de 3 andre er jeg ikke så skrap til.

Problemet er at hjemmesiden kører langsomt, især når man redigere i den via backenden.

Jeg har brug for en person, som sammen med mig, kan kigge på serveren, få opdateret mysql og evt også typo3, få identificeret performance problemet og gerne få ryddet op på serveren, fjernet gamle backups og lign.

Serveren står i Køge.

Send mig en mail med din timepris osv.

Henrik
henrikantonisen@gmail.com
Avatar billede hmanback Nybegynder
02. december 2009 - 16:46 #1
Jeg vil anbefale dig at poste dit problem på den danske TYPO3 nyhedsgruppe.

News server: news.netfielders.de
Gruppe: typo3.ug.denmark