Avatar billede salihb Nybegynder
02. december 2009 - 12:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde et grafikkort der virker til denne computer

Hej alle brugere på eksperten

Jeg har prøvet at finde et grafikkort der kan bruges til denne pc, link: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01564833&lc=en&dlc=en&cc=uk&product=3817495&lang=en

Har et budget på ca. 1200kr og havde først tænkt mig at købe et GTX 260, men fandt så ud af at min strømforsyning kun er på 300 watt og betyder derfor at jeg ikke kan bruge et af de bedre grafikkort. Er der nogen derude som har en ide omkring hvilket grafikkort jeg bør købe til denne computer?

Computeren skal kunne spille spil som Left for Dead 2, WoW: Wrath of the Lich King og andre spil på samme niveau.

Jeg vil helst undgå at skifte PSU, men i er mere end velkomne til at give gode ideer :).

Hvad anbefaler i?
Avatar billede Blandy Praktikant
02. december 2009 - 13:50 #1
Hvad er det du kalder for PSU? Umiddelbart er det ikke en betegnelse jeg kender inden for IT. Og arbejder endda som IT medarbejder til dagligt.
Avatar billede Blandy Praktikant
02. december 2009 - 13:52 #2
arrr strømforsyning. Der kan ikke være mange der bruger psu som udtryk. Tror det er opfundet ved et uheld.
Avatar billede salihb Nybegynder
02. december 2009 - 14:08 #3
Power Supply Unit :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2009 - 14:56 #4
Blandy, mon ikke du burde finde et andet job når du ikke ved noget så elementært ;)

GTX260 vil dog være overkill til den pc.
Avatar billede salihb Nybegynder
03. december 2009 - 17:13 #5
Hvad mente du med overkill? At det ville være fedt eller at jeg ender med at brænde PSU'en af?

Havde taget et kig på gtx 220, men ved ikk om det kan lade sig gøre... Nogle idéer?
Avatar billede salihb Nybegynder
03. december 2009 - 17:17 #6
Har brugt denne side http://www.nvidia.com/content/HelpMeChoose/fx2/HelpMeChoose.asp?lang=en-us

Den siger at jeg med en PSU på 300 watt kan få et GT240..?

Nogle tilføjelser?
Avatar billede salihb Nybegynder
03. december 2009 - 17:57 #7
Hvad med dette? Vil det ku virke sammen med min pc?
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=695949
Avatar billede salihb Nybegynder
04. december 2009 - 22:55 #8
Efter en del nærmere undersøgelser og sammenligninger faldt mit valg på en Club 3D GT 220 (512 MB GDDR3) http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=677833

Valgte den primært på grund af GDDR3 rammene der kræver mindre elektricitet og skaber mindre heat. Tak for alle jeres kommentarer, men kan ikke rigtigt se hvem der skal have de her point?
Avatar billede salihb Nybegynder
10. december 2009 - 09:30 #9
Pga. manglende svar fra en anden part vælger jeg at give point til mig selv.