Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
30. november 2009 - 19:04 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Skype lukker ned efter nogle sekunder

Hej og velkommen til mit spørgsmål.

Spørgsmål: Når jeg starter skype (har lige downloadet den nye version) kommer den op som normalt, men lukker herefter ned med en meddelelse: Skype er hold op med at fungere. Og den kommer hver gang jeg starter den

Her er en log hvis i vil ha' det
HiJack:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 19:02:38, on 30-11-2009
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18828)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\System32\smss.exe
C:\Windows\system32\csrss.exe
C:\Windows\system32\wininit.exe
C:\Windows\system32\csrss.exe
C:\Windows\system32\services.exe
C:\Windows\system32\lsass.exe
C:\Windows\system32\lsm.exe
C:\Windows\system32\winlogon.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe
C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe
C:\Windows\System32\svchost.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe
C:\Windows\system32\SLsvc.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe
C:\Windows\system32\rundll32.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\System32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\mcproxy\mcproxy.exe
C:\Windows\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
C:\Program Files\McAfee\MSK\MskSrver.exe
C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
C:\Program Files\OEM\OSD_1.16\OsdService.exe
C:\Windows\system32\IoctlSvc.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Sandboxie\SbieSvc.exe
C:\Windows\system32\svchost.exe
C:\Program Files\Fujitsu Siemens Computers\SystemDiagnostics\OnlineDiagnostic\TestManager\TestHandler.exe
C:\Windows\System32\svchost.exe
C:\Windows\system32\SearchIndexer.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
c:\PROGRA~1\mcafee.com\agent\mcagent.exe
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Windows\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\OEM\OSD_1.16\osd.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashDisp.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Search Settings\SearchSettings.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Windows\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Program Files\Curse\CurseClient.exe
C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe
C:\Program Files\Sandboxie\SbieCtrl.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\McAfee Security Scan\1.0.150\SSScheduler.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\KHAL2\KHALMNPR.EXE
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\mna\mcnasvc.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERANTISPYWARE.EXE
C:\Windows\system32\conime.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
C:\PROGRA~1\McAfee\MSM\McSmtFwk.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\McAfee\MSC\McUICnt.exe
C:\Program Files\ThreatFire\TFService.exe
C:\Program Files\ThreatFire\TFTray.exe
C:\Windows\system32\msiexec.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Windows\system32\SearchProtocolHost.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Windows\system32\DllHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = 212.166.64.12:3128
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: SearchSettings Class - {E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D} - C:\Program Files\Search Settings\kb128\SearchSettings.dll
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: McAfee Phishing Filter - {27B4851A-3207-45A2-B947-BE8AFE6163AB} - c:\PROGRA~1\mcafee\msk\mskapbho.dll
O2 - BHO: QFX Software KeyScrambler - {2B9F5787-88A5-4945-90E7-C4B18563BC5E} - C:\Program Files\KeyScrambler\KeyScramblerIE.dll
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - C:\Program Files\McAfee\VirusScan\scriptsn.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.4.4525.1752\swg.dll
O2 - BHO: McAfee SiteAdvisor BHO - {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: SearchSettings Class - {E312764E-7706-43F1-8DAB-FCDD2B1E416D} - C:\Program Files\Search Settings\kb128\SearchSettings.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O3 - Toolbar: McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [FSCRecovery] c:\Program Files\Fujitsu Siemens Computers\Fujitsu Siemens Computers Recovery\FSCRecoveryReminder.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LanguageShortcut] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\Language\Language.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Google EULA Launcher] c:\Program Files\Google\Google EULA\GoogleEULALauncher.exe IE PA
O4 - HKLM\..\Run: [OSD] C:\Program Files\OEM\OSD_1.16\osd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Kernel and Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [SearchSettings] C:\Program Files\Search Settings\SearchSettings.exe
O4 - HKLM\..\Run: [mcagent_exe] "C:\Program Files\McAfee.com\Agent\mcagent.exe" /runkey
O4 - HKLM\..\Run: [McENUI] C:\PROGRA~1\McAfee\MHN\McENUI.exe /hide
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ThreatFire] C:\Program Files\ThreatFire\TFTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\program files\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [CurseClient] C:\Program Files\Curse\CurseClient.exe -silent
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Program Files\uTorrent\uTorrent.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SandboxieControl] "C:\Program Files\Sandboxie\SbieCtrl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [Picasa Media Detector] C:\Program Files\Picasa2\PicasaMediaDetector.exe (User 'Default user')
O4 - Startup: CurseClientStartup.ccip
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {5C106A59-CC3C-4caa-81A4-6D909B5ACE23} - C:\Program Files\KeyScrambler\KeyScramblerIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &KeyScrambler Options - {5C106A59-CC3C-4caa-81A4-6D909B5ACE23} - C:\Program Files\KeyScrambler\KeyScramblerIE.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {3860DD98-0549-4D50-AA72-5D17D200EE10} - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/da-dk/wlscctrl2.cab
O16 - DPF: {39B0684F-D7BF-4743-B050-FDC3F48F7E3B} (CDownloadCtrl Object) - http://www.fileplanet.com/fpdlmgr/cabs/FPDC_2.3.9.113.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\PROGRA~1\mcafee\SITEAD~1\mcieplg.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~2\GOEC62~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: Avira AntiVir Scheduler (AntiVirSchedulerService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: Bonjour-tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Google Desktop-administrator 5.9.911.3589 (GoogleDesktopManager-110309-193829) - Google - C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logishrd\Bluetooth\LBTServ.exe
O23 - Service: McAfee SiteAdvisor Service - Unknown owner - C:\Program Files\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe
O23 - Service: McAfee Services (mcmscsvc) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\MSC\mcmscsvc.exe
O23 - Service: McAfee Network Agent (McNASvc) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\mna\mcnasvc.exe
O23 - Service: McAfee Scanner (McODS) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcods.exe
O23 - Service: McAfee Proxy Service (McProxy) - McAfee, Inc. - c:\PROGRA~1\COMMON~1\mcafee\mcproxy\mcproxy.exe
O23 - Service: McAfee Real-time Scanner (McShield) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee SystemGuards (McSysmon) - McAfee, Inc. - C:\PROGRA~1\McAfee\VIRUSS~1\mcsysmon.exe
O23 - Service: McAfee Personal Firewall Service (MpfService) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\MPF\MPFSrv.exe
O23 - Service: McAfee Anti-Spam Service (MSK80Service) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\MSK\MskSrver.exe
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: OSD Service (OsdService) - TODO: <????> - C:\Program Files\OEM\OSD_1.16\OsdService.exe
O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\Windows\system32\IoctlSvc.exe
O23 - Service: Sandboxie Service (SbieSvc) - tzuk - C:\Program Files\Sandboxie\SbieSvc.exe
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: Fujitsu Siemens Computers Diagnostic Testhandler (TestHandler) - Fujitsu Siemens Computers - C:\Program Files\Fujitsu Siemens Computers\SystemDiagnostics\OnlineDiagnostic\TestManager\TestHandler.exe
O23 - Service: ThreatFire - PC Tools - C:\Program Files\ThreatFire\TFService.exe

--
End of file - 15395 bytes

Håber i finder en løsning
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2009 - 21:50 #1
Fejlen er kun kommet efter opdatering?
Har du afinstalleret den gamle version før install af den nye?
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
01. december 2009 - 14:51 #2
Ja det har jeg.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2009 - 16:36 #3
Har du kontrolleret, at alle filer er væk efter afinstallation?
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
01. december 2009 - 19:03 #4
Hvordan checker man det?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. december 2009 - 19:12 #5
Når det er afinsstalleret, så laver man en søgning på "Skype" på hele computeren. Hvis der er filer tilbage, og du installerer en opdateret skype ind, kan det jo være den bruger den gamle mappe til at installere den nye version i. Derfor gør jeg altid det at hvis jeg skal opgradere et program gør jeg alt for at få fjernet det gamle. Filer der ikke bliver slettet ved afinstallering, sletter ejg med Eraser, der overskriver filerne. Nogle gange går jeg også registreringsdatabasen igennem, men gør du det så husk at tage backup først.
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
02. december 2009 - 18:51 #6
ok
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
02. december 2009 - 19:14 #7
har prøvet at køre eraser og slette det hele, og så installere det igen. Men det kommer stadig
Avatar billede 220661 Ekspert
02. december 2009 - 19:39 #8
Prøv at bruge denne uninstaller til at fjerne skype med, og installer den igen:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
03. december 2009 - 14:12 #9
ok
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
03. december 2009 - 14:12 #10
Har den allerede med hved ikke hvilke registrering databser jeg skal slette fra den..?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. december 2009 - 16:29 #11
Du skal bruge funktionen afinstaller, for at fjerne skype.
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
04. december 2009 - 18:57 #12
ok, har fjernet det og installeret det igen- men det virker stadig ikke
Avatar billede 220661 Ekspert
04. december 2009 - 19:47 #13
Prøv efter du har afinstalleret og slettet filer scanne computeren med CCleaner, der renser registrerings databasen og browsweren (nyttigt program). CCleaner finder du her:http://www.ccleaner.com/

Hvis dette ikke virker, har jeg kun et bud tilbage, og det er systemgendannelse til før du installerede den nye version af Skype første gang. Men jeg synes jo ikke det skulle være nødvendigt, og hvis der er andre på sitet der har nogle guldkorn, så er Danilson3450 og jeg lutter øren.
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
05. december 2009 - 17:34 #14
ok, jeg har fixet problemeter efter jeg fjernede ThreatFire, og MSN.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. december 2009 - 17:40 #15
Det var godt du fik din skype til at virke, men hvad bruger du så nu som malwarefjerner?
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
09. december 2009 - 16:04 #16
Malwarebytes Antimalware - Avira AntiVirus - SuperAntiSpyware - McAfee
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
09. december 2009 - 16:05 #17
Windows Defender
Avatar billede 220661 Ekspert
09. december 2009 - 16:19 #18
Det ser fornuftigt ud. Luk du bare tråden ved at acceptere dit eget svar, da min hjælp ikke har ført til noget.
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
09. december 2009 - 17:44 #19
ok
Avatar billede Danielson3450 Nybegynder
14. december 2009 - 21:39 #20
svar