Avatar billede to22 Nybegynder
29. november 2009 - 21:33 Der er 3 kommentarer

Formatering af PC, hvad nu med Itunes og Iphone

Jeg skal have formateret min computer for at ligge windows 7 ind. Jeg bruger Itunes til at synkronisere min iphone med. Hvordan flytter jeg lettest itunes og hele bindingen mellem Iphone så det bliver som før.
Avatar billede Niclas Praktikant
29. november 2009 - 21:47 #1
Hmmmm... Du kunne vel bare vælge den funktion hvor du installere Win7, men beholder alle dine filer på computeren. (HUSK BACKUP!)

Hvordan du bare flytter Itunes, tør jeg ikke råde til, da jeg aldrig har haft en Iphone, blot en Ipod.

Håber jeg var til lidt nytte :)
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2009 - 22:10 #2
Hvis du har mod på at læse lidt engelsk, og måske, hvis du er uheldig, gensynkronisere din iPhone fra starten, kan du prøve at læse disse sider af Apple:
http://support.apple.com/kb/HT1329
http://support.apple.com/kb/HT1382
I første link bruges iPhone'n selv, og i andet link bruges en cd/dvd.
Avatar billede frederikbh Nybegynder
30. november 2009 - 06:50 #3
du kan da bare opgradere til win7 så beholder du alt data og programmer. ved godt der er nogle der siger det er en dum ide at opgradere til den, men de gange jeg har gjort det, har det ikke været nogle problemer. og alle drivere ha passet da vista og win7 ligner lidt hinanden. vil dog kun foreslå at du gør dette hvis du har vista. håber du finder ud af det :D

//
Frederik.