Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 22:51 Der er 12 kommentarer

FORMATERING HJÆLP

Hej jeg skal formatere min computer...

Jeg ved man går ind i DOS og skriver format c: men da jeg gjorde det skrev den at C: drevet allerede var ibrug jeg ved man kan få DOS op at køre i starten af computeren (tror jeg nok) jeg er ikke så computer fikseret... altså bruger nu ikke computeren til sådan noget... så måske nogle eksperter kan hjælpe mig med dette enkle spørgsmål, har pt. ingen point men når jeg får nogle skal den der kan svare nok få point..

/Michael
Avatar billede hotpop Novice
15. juli 2001 - 22:54 #1
Boot på en win98 startdiskette og skriv format c: så formatterer den efter en lille advarsel...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 22:55 #2
du skal boote på den bootdiskette.. (den laver du i kontrol panel => tilføj/Fjern programmer => start diskette..)
den sætter du i dit A: drev.. og starter PC\'en op på den..
Når den så står med A:\\
Så skriver du format c: (a:\\format c: )
Avatar billede hotpop Novice
15. juli 2001 - 22:57 #3
Point bliver alle glade for + det gør at flere svarer på spørgsmål :)
Avatar billede moroax Nybegynder
15. juli 2001 - 23:01 #4
\"TAK\" - er kun et fattigt ord !!!...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 23:01 #5
xenix => du må lære at spare på dine pointz.. ellers er der ikke nogen der vil hjælpe dig! ;o)
Avatar billede hotpop Novice
15. juli 2001 - 23:05 #6
rkhdk> Godt sagt. Men det er nok fordi han har oprettet så mange spørgsmål om bigbrother.subs.dk .... hvem ved?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 23:09 #7
Avatar billede yaief Nybegynder
16. juli 2001 - 00:34 #8
så længe du glemmer at lave backup af dine BigBrother filer *GG*!!!
Avatar billede nuke_boy Nybegynder
17. juli 2001 - 01:34 #9
rkhdk - han kan da også bare stå på A:\\ og skrive:
Format C:

(det vil være en god ide, at skrive /u
fordi, så kan windows ikke finde noget fra den forrige installation.
Altså stå på A:\\ og skrive: Format C:/u )
Avatar billede moroax Nybegynder
17. juli 2001 - 01:58 #10
Ja og skriver han:
Format C: /u /q går det også HURTIGT ;-)
/q = express format !..

* MoRoax...

GIV MIG SÅ NOGLE POINT !!!...
----- Hehehehehe -----

Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2001 - 14:27 #11
xenix =>Hvad med at lukke!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 00:22 #12
Hvad med at lukke??