Avatar billede mercu Nybegynder
29. november 2009 - 16:50 Der er 1 kommentar

Tælle og skrive til kolonnerne.

Jeg sidder med et mindre problem.

Jeg skal lave en tabel som viser point udviklingen i SAS ligaen.

Jeg vil derfor gerne have en tabel, som viser:
            Runde
HOLd navn      0      1      2
OB            0      3

Hvor tallene udfor holdet er point efter runden, og disse skal summeres hele vejen hen.

Jeg skal lave programmet på baggrund af følgende data, men kan simpelehtn ikke se mig ud af det.

http://peecee.dk/upload/view/206843

Jeg kan godt få hentet alle holdnavnene og skrevet på en liste, men hvordan jeg får skrevet runde n
ummeret hedad kolonnerne har jeg ingen ide om.
Avatar billede allanjensen333 Nybegynder
20. december 2009 - 00:09 #1
Er problemet stadig relavant?