Avatar billede kc-gangster Nybegynder
29. november 2009 - 12:19 Der er 2 kommentarer

Hanns G DVI Kabel, hvilket?

Hej Eksperter, jeg har et Gforce 9600GT Grafikkort
Og en Hanns G Hi221D skærm.

Jeg vil gerne have brugt min DVI udgang i grafikkortet, men hvilket kabel skal jeg bruge? der er åbenbart en hel masse slags, og dual og alt muligt som jeg ik kender til.
29. november 2009 - 13:58 #1
Avatar billede thov Forsker
29. november 2009 - 14:02 #2
Dual link bruges sammen med store skærme, og selvfølgelig skal både skærm og grafikkort have forbindelse i de ekstra pins, før det giver nogen effekt.
Bøsningerne i skærm og grafikkort er fælles for single/dual link, så uanset om det udnyttes eller ej, vil du kunne bruge et dual-link kabel.

Her ser du hvordan det ser ud:
http://www.interfacebus.com/Design_Connector_Digital_Visual_Interface_DVI_Bus.html