Avatar billede webrunner Nybegynder
15. juli 2001 - 22:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forum og lign.

Det er sikkert den forkerte kategori, men jeg prøver alligevel.
Er der en som kender et godt gratis forum, som ligger på udbyderens server. Desuden også et eller andet som de besøgende på en side kan bruge til at opslå deres egne annoncer, salg og bytte f.eks, hvor man også kan linke til billeder så de vises sammen med annoncen.
Det ville være bedst hvis forumet og annonce siderne ikke er overplastret med bannere, men det er nok svært at undgå.

På forhånd tak
mvh
Avatar billede zoidberg Nybegynder
15. juli 2001 - 22:45 #1
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 23:21 #2
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 23:22 #3
Avatar billede webrunner Nybegynder
16. juli 2001 - 00:10 #4
Det skal ikke være igroups, mere i stil med server.com. Men jeg søger et forum hvor alle svar kan ses når man klikker sig ind i tråden, ikke et hvor man skal klikke på hvert enkelt svar.
Annonce siden skulle også gerne virke på samme måde.

mvh
Avatar billede netsrac Praktikant
16. juli 2001 - 09:26 #5
Avatar billede webrunner Nybegynder
16. juli 2001 - 14:08 #6
15 point til netsrac for forumet.
De sidste 15 gives for et godt annonce \"forum\".

mvh
Avatar billede webrunner Nybegynder
16. juli 2001 - 14:09 #7
Hovsa, det kunne man åbenbart ikke. Så må jeg åbenbart finde et selv :o(
Avatar billede netsrac Praktikant
16. juli 2001 - 14:12 #8
Du kan godt få de 15 point tilbage eller du kan bar oprette et nyt spm til at finde din annonce side.
Avatar billede webrunner Nybegynder
16. juli 2001 - 16:16 #9
Jeg opretter et nyt spørgsmål. De 30 point er dine.

mvh