Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
28. november 2009 - 13:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

AVG Internet Security 9.0 VS Norton Internet Security 2010

Hej Eksperten.
Jeg står her og har et problem.
Jeg har valget med, at købe AVG Internet Security 9.0 eller Norton internet Security 2010.
Hvilken en af disse er bedst?
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2009 - 13:23 #1
Brug dog et gratis antivirus program Avast eller AVG 9.0 free, du er til grin for dine egne penge ved at smide dem efter de to programmer.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. november 2009 - 13:38 #2
Uha uha, det er jo næsten religion, det her.  :-)
Tror du får flere bud på det spørgsmål.....

Se evt. her: http://beep.tv2.dk/entry.php/id-348131.html
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2009 - 13:39 #3
Ellers er de lige gode med et lille plus til Norton.
Avatar billede Tester1 Nybegynder
28. november 2009 - 14:57 #4
Det kommer an på smag.

Tror de er stortset ligegode..AVG har bare gjordt mere ud af brugervenlighed.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
28. november 2009 - 15:16 #5
Det må da være klart norton er det bedste ellers prøv og se de sidste test de viser da klart at hvis du vil ha virus på pc så skal man bare bruge AVG prøv og se denne tråd http://www.symantec.com/connect/blogs/breadth-security-issues-2009-stunning du kan også kikke med på Spywarefri.dk
Avatar billede Tester1 Nybegynder
28. november 2009 - 15:56 #6
Hvorfor betale for Norton Internet Security, når man kan få det gratis?

http://download.cnet.com/Norton-Internet-Security-2010/3000-18510_4-10592551.html

Må i selvfølgelig selv om...Norton har en svaghed for Rouge programmer.
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
28. november 2009 - 17:07 #7
Tak for alle de indlæg.
Avatar billede eyvind Seniormester
28. november 2009 - 20:55 #8
Tja - jeg sparer også penge med mit dejlige gratis Avast.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
28. november 2009 - 21:18 #9
Tester1 du kan jo ikke få norton gratis den side du linker til er jo stadig væk kun en prøve version og til jer andre kan jeg sige i får hvad i betaler for så hvis man vil ha en ordenlig sikkerhed på sin pc så blir man nød til og købe Avast er det bedste gratis program men uden Spyware og firewall og windows
firewall er ikke den bedste