Avatar billede tuidoi Nybegynder
27. november 2009 - 19:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fallout 3 - Broken steals?

Hej..

Jeg har netop gennemført fallout 3 broken steals. Jeg købte spillet i fona, men har ikke mulighed for at tage derned i denne weekend, da jeg er i sommerhus :(  så ville høre om det var muligt at købe exspansionpacken online og downloade den med det samme? eller er den egentligt gratis? for kan ikke lige finde nogen pris på nettet til den.

I må meget gerne svare hurtigt for vil gerne hente det i aften hvis muligt. Jeg mener ligesom med steam, der tager det 1time også kan man spille igen :D

Mvh Tui..
Avatar billede sollie Nybegynder
27. november 2009 - 20:07 #1
Hvis du har spillet til enten xbox 360 eller PS3 så kan du købe udvidelserne på deres netværk. Du skal bare lede efter spillet enten på området for add-ons eller på spil området.
Det skulle være om du vælger det ene eller det andet område for begge netværk efter hvad jeg ved.

Hvis det er på PC du spiller Fallout så ved jeg det desværre ikke.
Avatar billede mclemens Nybegynder
27. november 2009 - 22:23 #2
PC (der er sikkert en lettere måde :P)

Fallout 3
"HOME" -tastatur
Brugerprofil øverste venstre hjørne
My downloaded games
Vælg marketplace øverste venstre hjørne
- Fallout 3
- Vælg hent ud for addon
- Har du ikke nok ms point kan du i bunden vælge at købe nogle
- Og så kan du herefter bruge ms point til at hente med
Avatar billede mall Nybegynder
28. november 2009 - 02:29 #3
Du kan købe det over Windows Live Games..
Avatar billede tuidoi Nybegynder
10. august 2010 - 23:55 #4
mclemens og mall lig svar. tak
Avatar billede mclemens Nybegynder
11. august 2010 - 09:45 #5
:)