Avatar billede steff26kbhn Nybegynder
15. juli 2001 - 22:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Computere i netværk og netmeeting

Kan der være problemer med 2 computere i netværk med delt internetforbindelse og programmer som netmeeting og ICU ?
Det virker nemlig ikke som om det funker helt som det skal.
For at tjecke det, har vi prøvet at \"kontakte hinanden\" over ICU.

Den computer som er oprettet som host, i deling af forbindelse, kan godt blive ringet op af den anden computer som er opsat som klient, men hosten kan ikke ringe klient op ej heller sende billedbeskeder til klienten.

What\'s up...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 22:23 #1
Det kan du ikke hvis maskinerne deler samme IP adresse på internettet. Og det gør de jo typisk, hvis de sharer samme forbindelse.

Avatar billede -onslow- Nybegynder
15. juli 2001 - 22:23 #2
HVad bruger i til at dele med?
Avatar billede steff26kbhn Nybegynder
16. juli 2001 - 00:28 #3
vi bruger ICS
Avatar billede steff26kbhn Nybegynder
16. juli 2001 - 20:55 #4
ville det kunne løses med en router?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
17. juli 2001 - 02:55 #5
Ja med en router ville der ikke være noet problem..

I Icq skal i lige chekke at proxy instillingerne står rigtigt