Avatar billede nemograf Nybegynder
15. juli 2001 - 21:38 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

banner

Jeg søger efter en person der kan lave et banner til en hjemmeside jeg er ved at lave.Bredden på banneret skel være 10 cm og højden skal være 4 cm.Farverne er efter jeres eget hovede dog skal det være med en sort baggrund.Teksten på banneret skal være \"munkeklubben\".
Det skal være som .jpg eller .gif.
Og det skal være i en \"B&O\" stil.
Avatar billede jd Nybegynder
15. juli 2001 - 21:41 #1
nemograf:> Da jeg aldrig har hørt andre end mig selv og mine brødre bruge ordet munk til alt muligt, er jeg nysgerrig efter at høre hvorfra i har det ? :)
Avatar billede nemograf Nybegynder
15. juli 2001 - 21:51 #2
Det er en klub vi lavede for ca 10 år siden hvor vi alle var ungkarle, og så gik vi rundt og kaldte hinanden munke og det blev så til munkeklubben.
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 21:55 #3
hmmm 10 og 4cm....
Avatar billede nemograf Nybegynder
15. juli 2001 - 21:58 #4
Ja er det et problem ?
Avatar billede pyhta Nybegynder
16. juli 2001 - 09:59 #5
Er det noget i den her stil ?
Det er godt nok lavet som en lille gif animation men hvad mener du ?
http://users.theroom.dk/pytha//munkeklubben.gif
Avatar billede nemograf Nybegynder
16. juli 2001 - 10:02 #6
Det er ok at det er en animation, men jeg vil gerne have lidt flere farver på den.
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 15:21 #7
her er et forslag med lidt farver. hvis jeg må  lave det større kunne det nok godt blive pænere.

www.xperten.subnet.dk/munk.gif

PS: skal det være animeret?

Avatar billede pyhta Nybegynder
16. juli 2001 - 15:42 #8
det ser kanon godt ud men kan du ikke lave det blå omrids om til noget mørkegråt ?
Og nej det behøver ikke være en animation.Kun hvis du kan lave noget fedt..
Men ellers ser det kanon ud.
Du må gerne lave det større. 15-17 cm..
Avatar billede nemograf Nybegynder
16. juli 2001 - 15:48 #9
Pyhta>
hvorfor svarer du på mine vegne ?Hold dig til dine egne spørgsmål !!!!!

Gamer.dk>
Det er flot det du har lavet men kan du ikke lave den gule farve om til noget rødligt eller brunt ?
Den blå farve må gerne være ligesådan.
Du må gerne lave det højst 14 cm da det er den størrelse jeg skal max kan få plads til.
Jeg ville gerne hvis du kunne anomere den en lille smule men det er ikke noget krav.

Avatar billede gamer_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 20:26 #10
nu ved jeg ikke hvor hurtig en forbindelse du har men jeg arbejder stadig på at komprimere filen mere uden at kvaliteten bliver ringere!

samme addresse!!!
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 20:42 #11
her er den nye adresse :

www.games-net.dk/eksperten/munk.gif
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
16. juli 2001 - 20:49 #12
alle mine servere er nede lige nu :-(

håber de snart er oppe igen!!!
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
17. juli 2001 - 10:46 #13
nu skulle den her virke!!!

www.xperten.subnet.dk/munk.gif

lorte severe!!!
Avatar billede gamer_dk Nybegynder
17. juli 2001 - 10:48 #14
OBS. når du har trykket på hyperlinket en gang er det nok en god ide du gør det igen. så kan du nemlig bedre se banneret i det rigtige tempo

mvh Gamer_dk
Avatar billede nemograf Nybegynder
17. juli 2001 - 11:08 #15
det i to har fået lavet ser pissegodt ud og jeg an bruge begge to, så egentligt skulle i jo hver i sær have 150 point,men jeg har desværre kun 251 så dem må i dele.

Tusinde tak for hjælpen.