Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 21:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Domænenavn

Hej jeg har set at man kan få domænenavne gratis www.namezero.com men da jeg ikke er så god til engelsk hørte aldrig efter i skolen :( kan jeg ikke helt finde ud af om det nu er rigtig og hvordan man registre sig.. men er det rigtig man kan få et domæne på .com gratis..
Avatar billede lunder Nybegynder
15. juli 2001 - 21:30 #1
Ja det er rigtigt... men der kan godt gå lidt tid før du får det!
Avatar billede lunder Nybegynder
15. juli 2001 - 21:31 #2
Men bestiller du det kommer der en reklame på siden, dette kan dog fjernes ved at bruge et stykke javascript kode, som jeg ikke vil nævne her
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 21:31 #3
Lunder, vil du godt bestille et for mig...? mod reklame til din side..?
Avatar billede lunder Nybegynder
15. juli 2001 - 21:33 #4
Jeg skal se hvad jeg kan gøre - hvad er din email og hvad skal siden hedde?
Avatar billede clevzter Nybegynder
15. juli 2001 - 21:35 #5
er det helt gratis, hvad er adressen?
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 21:35 #6
min email adr er: michaels@schmidt.mail.dk og siden skal hedde www.big-brother.net der er ikke noget på denne side...
Avatar billede lunder Nybegynder
15. juli 2001 - 21:37 #7
Domænet er allerede i brug!
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 21:39 #8
http://www.bb-news.net/ er den også i brug?
Avatar billede lunder Nybegynder
15. juli 2001 - 21:44 #9
Nej - du kan gå ind på denne adresse så må du selv gøre resten
http://www.namezero.com/signup/register.jsp?productid=2&DOMAIN_NAME=bb-news.net
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 21:46 #10
Error occured!! Please contact the system administrator!! det skriver den når jeg har udfyldt felterne!....???
Avatar billede clevzter Nybegynder
15. juli 2001 - 21:48 #11
Domæner er da ikke gratis på namezero.com
Avatar billede lunder Nybegynder
15. juli 2001 - 21:51 #12
Jo det er
Avatar billede lunder Nybegynder
15. juli 2001 - 21:52 #13
Tjaaa, ved ik hvad der er galt, men du kan jo bestille et dk domæne i stedet - www.freepaq.dk er meget billige :-)