Avatar billede apex Nybegynder
25. november 2009 - 23:34 Der er 2 kommentarer

.se domæner - pris/hosting.

Hej,

Hvor er det billigst at registrere .se domæner samt hoste dem? (hvis man ikke skal bruge dem aktivt lige nu)

Evt. forslag til et webhotel, hvor man kan have flere domæner tilknyttet ét hotel.
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. november 2009 - 07:52 #1
Bruger cliche.se (tror det er det til 10 kr i mnd) privat og har aldrig haft problemer. Har ikke prøvet det til professinelle sider, så der har ikke været så meget "obs" på det.
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. november 2009 - 17:04 #2
Hej

Jeg bruger selv følgende til domæne og hosting.
www.intergate.dk (billigere ende)
www.unitspeed.dk (dyrer ende)

Disse to er jeg godt tilfreds med. Har selv prøvet cliche i tidernes morgen men syntes ikke helt om dem. Men de kan være blevet bedre med tiden :-)

Du kan evt se udbydere og domæner på www.hostindex.dk