Avatar billede hobbittend Novice
25. november 2009 - 21:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Photoshop CS4 fejl

Jeg forsøger at installere Photoshop fra CS4 master collection til windows 7 x64. Men den fejler lige til sidst og skriver "Udført, med fejl!"

Her er den info jeg kan få:
Adobe Photoshop CS4 (64 Bit)
Fejl:
Error 1620. Denne installationspakke kunne ikke åbnes. Kontakt forhandleren af programmet for at kontrollere, om dette er en gyldig Windows Installer-pakke.

Hvad gør jeg ved det?
Avatar billede mall Nybegynder
25. november 2009 - 23:03 #1
Kontakter forhandleren....... ?
Avatar billede prodic Mester
25. november 2009 - 23:06 #2
Hvis du har downloadet Master Collection fra deres elektroniske downloadside, så ville jeg forsøge at downloade filen igen.
Hvis du har fået Master Collection leveret på en DVD, eller lign., så ville jeg bede om en bytter.
Hvis intet af det virker ville jeg kontakte forhandleren og/eller Adobes egen support.

Du bør dog vide at Master Collection ikke officielt understøtter Windows 7.
Avatar billede torotune Nybegynder
25. november 2009 - 23:27 #3
Hej,

Jeg har været ude for næsten præcis det samme problem.
Gør som han beskriver her i artiklen:

http://www.cruciallimit.com/blog/74/adobe-cs3-install-horror-round-2/

Så kommer det til at virke. Vær opmærksom på at du skal have det Windows Installer CleanUp Utility installeret og så bagefter Adobe cleanup-programmet.

http://www.adobe.com/support/contact/cs3clean.html

Og som han beskriver, skal du, efter at have udført trin 1 og 2, i Adobe Clean Up-programmet udføre trin 3, 4 og 5 - jeg kan ikke huske hvor mange der er (du bliver bedt om at taste hvilket trin du vil udføre via dos-prompten.) Udfør dem så én efter en. Efter en genstart skulle det være til at installere forfra.

Håber det hjælper.
Mvh.
Avatar billede hobbittend Novice
26. november 2009 - 18:53 #4
Hey Torotune!

Tusind tak for hjælpen :)

en ganske underholdende guide, som ovenikøbet virkede :)
Skriv et svar i stedet for en kommentar, hvis du vil have pointene :)
Avatar billede torotune Nybegynder
26. november 2009 - 19:25 #5
Hej - fedt det virkede. Havde selv bøvlet med det samme problem dagen før :)
Avatar billede hobbittend Novice
26. november 2009 - 21:09 #6
Det er mildest talt røvirriterende ;)
60 point efter dig ;)