Avatar billede aron_her Nybegynder
25. november 2009 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

min htc hero vil ikke gemme på sd kort...

hej, min htc hero vil ikke gemme programmer eller andre ting der fylder på sd kortet (8gb). Den siger bare hele tiden at der ikke er meget plads tilbage på telefonens egen hukommelse (28mb tilbage på telefonens hukommelse), og jeg kan ikke finde ud af at ændre det inde i indstillinger.

(android styresystem).
Avatar billede showsource Seniormester
25. november 2009 - 16:29 #1
Da jeg puttede et 8Gb kort i min SE 890, fik jeg samme besked da jeg ville installere gmail.

Efter jeg slukkede tlf. og tændte igen, kørte det bare derudaf.

Og jeg kender desværre ikke menuen i htc, men default for install af programmer burde vel være på memorykort ?
Avatar billede aron_her Nybegynder
25. november 2009 - 16:36 #2
tak
Avatar billede showsource Seniormester
25. november 2009 - 16:49 #3
øhh, tak for hvad ? :O)
Avatar billede aron_her Nybegynder
01. april 2011 - 23:03 #4
SVAR