Avatar billede jannick Nybegynder
25. december 1999 - 21:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Desperat

Nu har jeg brugt -beep- mange timer på at lave en asp side, og så kan jeg ikke få den skide Flash menu til at virke. Når jeg inde i macromedia flash 4 enabler buttons og frame action og kører fla'en med enter virker det fint nok. Nå jeg så bruger Ctrl + Enter til at teste den med virker den ikke, ligesom den ikke gør når jeg åbner siden i min browser efter at have published den. Der er alle de point jeg har tilbage til den der vil modtage fla'en i sin inbox og sende den funktionsdygtig tilbage.

P.S. Siden skal ligges online d.1/1 så jeg har lidt travlt.
Avatar billede allandk Nybegynder
25. december 1999 - 22:47 #1
Send FLA - ABSOLUT ZIPPET - til jannick@allan.dk

ab :)
Avatar billede gotcha Nybegynder
27. december 1999 - 00:26 #2
Du må meget gerne også sende en zippet fla til Boelt@vip.cybercity.dk
Avatar billede getalife Nybegynder
05. januar 2000 - 17:14 #3
Tjoeh.. samme her
y.dont.u@getalife.dk
Avatar billede getalife Nybegynder
05. januar 2000 - 17:14 #4
Selvom det måske er lidt sent... heh..
Avatar billede jannick Nybegynder
05. januar 2000 - 20:57 #5
>> Allandk

Jeg ved jeg lovede dig flere point, men jeg har ikke så frygteligt mange flere lige nu. Så jeg må lige ind og svare på lidt i VB området så får du nogle flere.
Avatar billede allandk Nybegynder
05. januar 2000 - 21:06 #6
np :)

Fortsat held og lykke...

ab :)