Avatar billede steffen8260 Nybegynder
23. november 2009 - 23:56 Der er 1 kommentar

WPF Usercontrol

Hej alle sammen,

Jeg har kodet en utrolig simpel usercontrol som skal agere som en Ribbon (ligesom i office), men jeg er løbet ind i et problem...

Når jeg har kaldt min usercontrol vil jeg gerne kunne tilføje knapper til den som foreksempel:
      <uc:ucRibbon DockPanel.Dock="Top">
            <Button Width="100">test knap</Button>
      </uc:ucRibbon>

Jeg er dog ikke klar over hvordan jeg fortæller usercontrollen hvordan den skal tage imod dem?

Her er min usercontrol xaml kode:
http://www.copypastecode.com/15925/
Avatar billede windcape Praktikant
06. december 2009 - 07:13 #1
I din UserControl indsætter du <ContentPresenter /> i dit StackPanel (hvor din kommentar er lige nu).