Avatar billede thue Nybegynder
23. november 2009 - 20:29 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tastatur virker kun delvist

Kære alle.

Har en DELL M1530 XPS. Mit tastatur driller.

Kan ikke skrive: (  8 i  I  k  K  ,  ;

Tasterne sidder skråt under hinanden.

HJÆÆLP - PLEASE.

Er ved at blive sindsyg. Problemet skyldes IKKE num lk eller scroll lk.

Bh
Thue
Avatar billede JonasStreetfarm Nybegynder
23. november 2009 - 20:38 #1
Har du prøvet at gøre det rent eller at sætte det i en anden port?
Avatar billede thue Nybegynder
23. november 2009 - 20:59 #2
Det er en bærbar computer og det er computerens tastatur der driller.

Bh
Thue
Avatar billede thue Nybegynder
23. november 2009 - 21:35 #3
Giver gerne 200 point mere for et svar som hjælper...
23. november 2009 - 22:34 #4
Hardwarefejl!

Adskil PC'en - tastaturdelen og forsigtig eftercheck stik mm. ...
Avatar billede thue Nybegynder
23. november 2009 - 23:13 #5
OK. Ved du hvor jeg Kan finde et billede af hvordan jeg gør...

TaK!!
24. november 2009 - 13:28 #6
Prøv en Google søgning mht [DELL M1530 XPS] ???
Avatar billede thue Nybegynder
26. november 2009 - 14:04 #7
26. november 2009 - 20:44 #8
Ping...
(Det var et [svar] - læg selv et [svar] og la' os alle dele...)
Avatar billede thue Nybegynder
30. november 2009 - 16:37 #9
SORRY - bliver lige nødt til at bede om et råd til!

Nu har jeg haft skilt computeren ad. Haft tastaturet fjernet. Tjekket det jeg kunne. Og samlet den igen.

Det virker desværre stadig ikke - de samme taster driller. Nu har så fået fat i et eksternt tastatur og tilsluttet det via usb. Og tasterne virker godt via det eksterne tastatur.

Hvad kan der så være galt??
01. december 2009 - 07:28 #10
(Der er/må være tastatur/kabel fejl, altså rent hardware detalje...)
Avatar billede thue Nybegynder
01. december 2009 - 10:29 #11
Ikke mere herfra. Blot en lykkelig konstatering: Nu virker det!

Jeg lånte et tastatur på mit arbejde. Sluttede det til. Og nu virkede tasterne BÅDE på det eksterne tastatur og på den bærbare.

Da jeg så fjernede det eksterne tastatur fortsatte mit tastatur på den bærbare med at virke.

Logisk? Nej.
Lykkeligt? Ja.

Tak herfra.
Thue