Avatar billede mulkurul Nybegynder
23. november 2009 - 17:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Videresende mange emails på een gang. Ikke vedhæftede.

Jeg bruger outlook express 6.
Jeg kunne godt tænke mig at videresende samtlige emails i såvel ind- som udbakke til en netbaseret eamil-adresse.
Således at jeg altid har adgang til dem online, ligeledes som online backup.
Imidlertid når jeg vælger mere end een email i OE og vil videresende den til min gmail konto, bliver det uværgerligt som vedhæftet fil, og det uanset om jeg vælger Videresend eller videresend som vedhæftet fil.
Nogle forslag til hvorledes jeg kringler den?

Mvh
Michael
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2009 - 18:07 #1
Du kan sikkert bruge denne løsning, bare spring over den del der handler om at flytte mails fra Outlook til Outlook Express:
http://ing.dk/artikel/83855-saadan-fra-outlook-til-gmail
Avatar billede mulkurul Nybegynder
23. november 2009 - 18:22 #2
Takker mange gange. :)
Undrer mig dog over at det skal være så forholdsvis bøvlet for en så simpel operation. Men hvad, det skal jo kun gøres få gange.
Hav en god dag.
mvh
Michael
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2009 - 19:33 #3
Velbekomme, ja det virker lidt tung.  :-)