Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 19:41 Der er 15 kommentarer

Bigbrother.subs.dk sitevurdering

Hej

Jeg vil godt have jer til at \"anmelde\" http://www.bigbrother.subs.dk hvad syntes i om den, og hvad syntes i der kunne laves om i må meget gerne give en karekter på 13 skalaen.

Ved godt jeg har oprettet dette spørgsmål før, og jeg tror en masse vil skrive \"der må kun oprettes det samme spørgsmål en gang og bla bla bla...\" men nu opretter jeg det igen og sådan er det altså... hvis i har problemer med at jeg har oprettet spørgsmålet flere gange.... så er det bare ærgerligt...!

/Michael
Avatar billede mtm Praktikant
15. juli 2001 - 19:46 #1
EN ting jeg HADER popup vinduer..dette er grund nok til at jeg ikke vil besøge en side igen..
Så et godt råd slet disse popup dimmer og hvad er det man skal downloade når man kommer ind på siden ???
derfor kun 5/13
MtM
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 19:47 #2
hvad skal jeg med et popru site>
http://gratis-shopping.50megs.com/start.htm

Hvorfor ikke tage alle deltagerene med i toppen?
Avatar billede sux Nybegynder
15. juli 2001 - 19:47 #3
Hmmm bortset fra et kedeligt emne og en middelhjemmeside er det da meget godt??
Karakter: 6

Der er for lidt kvalitet i indhold og design.
Avatar billede xenix Nybegynder
15. juli 2001 - 19:51 #4
Jeg har slettet Popup dimsen med det samme, syntes også selv den har irreteret længe. Det man skal downloade i starten er sådan så musen kan ændre sig.. men man behøver ikke at downloade dette.

/Michael
Avatar billede yaief Nybegynder
15. juli 2001 - 21:17 #5
Men Michael - den cursor ting kommer igen og igen - hvis man altså ikke downlaoder den... og helt ærligt - min cursor skal sgu ikke ændre sig alt for meget -fri mig :-)

Siden er under middel toppen ok, men siden er i en dårlig, kedelig kvalitet. Om igen

Og måske - skulle du finde dig et andet emne at kaste dig over... men det er selvfølgelig bare min personlige mening (jeg hader TvDanmark for hårdt for at forpeste æteren (og pressen) med deres skod-brother...)
Avatar billede christian18 Nybegynder
15. juli 2001 - 22:35 #6
tja jeg vil sige det er et flot design og jeg vil gi det 11 men for at gi det 13 skal der være lidt mere spænde for folk som ikke er så bigbrother fiseret!! fx på dr.dk kan man finde et spil med bigbrother jeg syntes du skulle lave et link eller såden noget til den!!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 22:47 #7
Jeg har meget imod dette spørgsmål bliver stillet igen. Det er mindst FJERDE gang!!!

http://www.eksperten.dk/spm/87055
http://www.eksperten.dk/spm/87011
http://www.eksperten.dk/spm/86998
og så denne...

Godt nok er de 3 oprettet af problemos. Men jeg synes egentlig ikke det gør nogen forskel.

Jeg vil efterhånden mene det er en krafig overtrædelse af ekspertens regler.

Jeg har nu lagt et lille indlæg på http://www.eksperten.dk/spm/89419

Venligst kommenter dér, hvis i ikke er enige.

NanoQ
Avatar billede hotpop Novice
15. juli 2001 - 23:02 #8
xenix> har _DU_ oprettet spørgsmålet før? Hvorhenne?
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 23:18 #9
christian18> Get real!
Avatar billede klatten Nybegynder
16. juli 2001 - 09:12 #10
>>> xenix
karakter : 00

....og så gider vi vist ikke bedømme den grimme side mere.

Avatar billede dengalespuler Nybegynder
16. juli 2001 - 19:10 #11
Vi ved alle godt at du prøver at få hitz til din lille side! så lad nu bare være!! 03
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2001 - 19:33 #12
FUCK MAND!!!

Så har han sq sat en af noob poolsene op! DOH

ps. Det kaldes også \'Quickpoll\' - skodnavn ;o)
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2001 - 19:36 #13
Så få dog får fanden lukket det skide spm!
Avatar billede henno Nybegynder
24. juli 2001 - 00:10 #14
Hehe, I er sq da lidt hårde ved knægten, syns jeg! Well, det er første gang jeg ser din hjemmeside, men jeg syns nu heller ikk at den er særlig sindsoprivende! Den er ret kedelig at kigge på og byder ikk på noget, som man ikk ka finde andetsteds på nettet!

Design: 5
Indhold: 5
Brugervenlighed: 6
Overall: 5

Sorry, men det siden er simpelthen for dårligt opbygget og alt for uprofessionel til at der er ret mange der vil besøge din side! Der er heller ikk ret tit opdateringer og dette er vitalt for en hjemmeside af den karakter!

--
mvh.
Henrik Overballe

Abott Solutions
info@abott.dk
www.abott.dk
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2001 - 15:06 #15
Mon ikke det er lukketid?!?