Avatar billede maria.cand Nybegynder
22. november 2009 - 12:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RSS feed mangler

Jeg har en blog på www.gold-digger.no - Går under både www.gold-digger.no og www.maria-bisgaard.blogspot.com.

Jeg vil gerne registere min Blog på http://minmote.no/wp-content/member/form.php

Men får nedenstående melding:

Vi fant ingen rss-feed på din blogg... Vi kan da dessverre ikke lese fra din blogg.

Hvad er problemet her?

Håber nogle kan hjælpe.

Maria
Avatar billede ennovation Nybegynder
23. november 2009 - 14:55 #1
Et RSS feed er en form for let opdateringsstrøm fra din blog.

Der burde være RSS feeds fra din blogspot konto, men hvis du har dit eget site så kan du læse lidt om hvordan du kan installere et RSS feed på følgende links:

http://codingforums.com/showthread.php?t=154683

http://www.webreference.com/programming/rss_feeds/

MVH
ennovation
Avatar billede maria.cand Nybegynder
23. november 2009 - 18:45 #2
Ja det ville jeg også mene - men jeg kan ikke PINGE den fra minmote.no og det synes jeg er lidt mærkelig.

Der står ikke så meget om dette i de to links du har sendt desværre :-(
Avatar billede maria.cand Nybegynder
23. november 2009 - 18:48 #3
Får denne når jeg forsøger mig via Overskriften.dk

URL'en kunne ikke læses.
Det virker ikke som om URL'en indeholder et RSS (eller ATOM) feed
Fejlbesked: MagpieRSS: Failed to parse RSS file. (XML_ERR_NAME_REQUIRED at line 4, column 233)
Gå tilbage og check feed URL'en igen.
Avatar billede maria.cand Nybegynder
02. april 2011 - 10:54 #4
Lukker spø