Avatar billede lawz007 Nybegynder
22. november 2009 - 00:57 Der er 27 kommentarer

Computer er meget langsom

Hej Eksperten.

Jeg har dette problem at min computer er MEGET langsom til at starte programmer & lukke programmer, alt fra, spil til Windows media center osv. Fx. Hvis jeg starter et spil så fryser min computer i ca. 1 minut, så åbner den så programmet, og det samme sker når jeg lukker programmet, og dette gælder for stort set alle programmer på min computer. Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers kan forklare det. Jeg har prøvet at ændre i indstillingerne på grafikkortet for at se om det ville hjælpe, men uden held. Nogle af programmerne brugte jeg også på min gamle computer, som var 10 gange dårligere, men den kørte dem uden problemer.
Ps. jeg har scannet min computer med Panda antivirus & Norton antivirus og de har ikke fundet noget nogle virus. Min computer er ikke mere end 3 måneder gammel, dvs at den ikke er fyldt helt op.

Min computer's hardware & software:
Windows Home premium 64x bit
8 GB ram
NVIDIA GeForce GT 130
Quad core processer Q8200 @ 2.33 GHz

Venlig hilsen Lauritz Danielsen.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2009 - 01:46 #1
Prøv at fjerne Norton, så går det sikkert meget bedre
Avatar billede lawz007 Nybegynder
22. november 2009 - 02:04 #2
Er det din personlige mening fordi du har noget imod Norton? Eller er det virkelig det som du mener er problemet?
Avatar billede lawz007 Nybegynder
22. november 2009 - 02:06 #3
Er det din personlige mening fordi du har noget imod Norton?
Eller er det virkelig det som du mener er problemet?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2009 - 02:56 #4
Min erfaring handler om at en bruger overbeskytter sig og dermed "kvæler" sin PC.

Norton er en af de værste, dette produkt begrænser din adfærd i alle leder og kanter, ved at kontrollerer alt hvad der foregår.

Og det tager sin tid!

Jeg har flere gange været på "hjemmebesøg" og skulle bruge nogle timer på at fjerne Norton, før computeren begyndte at opføre sig lidt normalt.

Disse brugere har også en overflod af installerede Toolbars i deres browser og alle mulige andre ligegyldige objekter.

De har sågar et 4Gbyte billed, taget med deres kamera som desktop baggrund (Ironi indlagt) Så tror da helvede at maskinen køre langsomt!

Min personlige mening er: Ryd op i maskinen og fjern det som ikke bliver brugt. Hvis din PC er blevet langsommere end den dag du købte den, er det din egen skyld.
Avatar billede PKCH Nybegynder
22. november 2009 - 03:03 #5
OOm det er Norton skal jeg ikke kunne sige det afhænger af hvilken version af Norton du bruger. Synes selv at Norton 3,0 360v er bedre end de foregående udgaver fra Norton, Ellers skal få den chipset/clok den det kunne hjælpe, det afhænger også af hvormeget du har til at kører på samme tid af dvs baggrundsprogrammer
Avatar billede Jensen DK Novice
22. november 2009 - 08:18 #6
Til lidt oprydning prøv CCleaner.

Hent og installér CCleaner http://www.ccleaner.com/  og en manual her. http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den, det er en værktøjs linie som du sikkert  ikke har brug for.
Lad programmer foretage en oprydning i rens og registrer, og lad den slette det den finder.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. november 2009 - 08:22 #7
Skal du fjerne Norton så er der en vejledning her.

Afinstaller
* Norton ...
via
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Tilføj/fjern programmer]

Genstart for at fuldføre afinstalationen...

For dig med Vista/XP/2000
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/SYMMSICLEANUP.reg
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/linked_files/tsgen/MSIFIX.bat
(Hent programmet og gem det et sted du kan finde bagefter...)

1) Kør Norton_Removal_Tool.exe
2) SYMMSICLEANUP.reg
3) MSIFIX.bat

Registreringsdatabase ->
http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Register/Problemer]... kør evt. et par gange)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan (=SKAL) NEJ til den.

Genstart normalt...

Manuelt slet følgende mapper (hvis de stadig er der?)
C:\Programmer\Symantec\
C:\Programmer\Norton AntiVirus\
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Symantec\
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Application Data\Symantec\

Genstart normalt...
Avatar billede 220661 Ekspert
22. november 2009 - 11:18 #8
Du kører ikke to antivirusprogrammer samtidigt vel????? Så afinsstaller det ene

Kontroller hvor meget plads der er på dit C drev?
Windows kræver albuerum for at virke optimalt.

Gå i kør og skriv msconfig og vælg startelementer. Deaktiver de startelementer du ikke bruger til noget alligevel. Mange services og toolbars behøver ikke starte når maskinen starter op. Du kan ved at skrive programmets "exe" fil i en søgemaskine, finde ud om den er sikker at deaktivere.
Ryd op på din maskine som silbidor foreslår med CCleaner.
Hvordan kører den nu?
22. november 2009 - 11:37 #9
(Bare for at bidrage - Ref #4 - det med Norton og "bruger mange resourser", så er det et lævn fra 'gamle' dage... Efter 360 udgaven er det noget bedre ...)

---

Trixet med MSConfig (Ref #8) kan også meget lettere gøre med nævnte CCleaner - Værktøjer - opstart ... Her ka' du let fraklikke diverse elementer i din opstart mm. ...

---

Der er mange andre muligheder/forslag, men nu ka' <lawz007> lige vende tilbage igen...
Avatar billede lawz007 Nybegynder
22. november 2009 - 16:34 #10
Okay. Nu har jeg kørt CCleaner, det hjalp ikke, den fik og ryddet op i en masse.
Det med at afinstallere Norton, det er ikke problemet, da min gamle PC som er 10 gange dårligere kørte udemærket med Norton på. Problemet på min computer er hverken pga at den ikke er ryddet op eller proppet med ting og sager, da den ikke er mere end 3 måneder gammel og jeg maks har brugt 50 % af harddisken. Problemet jeg har er at Computeren fryser når jeg starter programmer, og lukker dem, i den tid kan jeg heller ikke høre noget på VOIP programmet Teamspeak, men jeg kan godt høre noget på skype. Hmmm. Det skal lige siges, at det er kun med nogle programmer. Jeg vil gerne beskrive problemet bedst muligt, men jeg finder dette meget svært, i kan spørge løs, fordi jeg ved ikke rigtig hvad jeg mere skal skrive om problemet.
Avatar billede lawz007 Nybegynder
22. november 2009 - 16:35 #11
Det skal lige siges at jeg IKKE har 2 antivirus programmer installeret, (Panda) scan var den gratis scanner fra deres hjemmeside.
22. november 2009 - 17:04 #12
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista - HøjreMusseTast på *.EXE filen - Kør som Administrator...

Avatar billede lawz007 Nybegynder
22. november 2009 - 17:09 #13
Håber det er det her du er på kig efter:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 17:07:48, on 22-11-2009
Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18828)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\ACER\Preload\Autorun\DRV\Fiji Keyboard\ABoard.exe
C:\Program Files\PACKARD BELL\SetUpMyPC\SmpSys.exe
C:\ACER\Preload\Autorun\DRV\Fiji Keyboard\AOSD.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe
C:\apps\TVEnhance\TVEService.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\16.7.2.11\ccSvcHst.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jucheck.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe
C:\Program Files (x86)\Windows Live\Contacts\wlcomm.exe
C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Shared\SkypeNames.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Hijakthis\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://homepage.packardbell.com/rdr.aspx?b=ACPW&l=0406&s=1&o=vp64&d=0909&m=imedia_x4402_nc
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://homepage.packardbell.com/rdr.aspx?b=ACPW&l=0406&s=1&o=vp64&d=0909&m=imedia_x4402_nc
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://homepage.packardbell.com/rdr.aspx?b=ACPW&l=0406&s=1&o=vp64&d=0909&m=imedia_x4402_nc
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\Windows\system32\ezShellStart.exe
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Symantec NCO BHO - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\16.7.2.11\coIEPlg.dll
O2 - BHO: Symantec Intrusion Prevention - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\16.7.2.11\IPSBHO.DLL
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\5.4.4525.1752\swg.dll
O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_B7C5AC242193BB3E.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\16.7.2.11\coIEPlg.dll
O3 - Toolbar: Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_32.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SmpcSys] C:\Program Files\Packard Bell\SetupMyPC\SmpSys.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TVEService] "c:\apps\TVEnhance\TVEService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SmpcSys] C:\Program Files\PACKARD BELL\SetUpMyPC\SmpSys.exe
O4 - HKCU\..\Run: [IndxStoreSvr_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe" ASO-616B5711-6DAE-4795-A05F-39A1E5104020
O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files (x86)\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Blog det - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Blog det i Windows Live Writer - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end til OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: (no name) - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype add-on for Internet Explorer - {5067A26B-1337-4436-8AFE-EE169C2DA79F} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Add to VideoGet - {88CFA58B-A63F-4A94-9C54-0C7A58E3333E} - C:\PROGRA~2\NUCLEA~1\VideoGet\Plugins\VIDEOG~1.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Add to &VideoGet - {88CFA58B-A63F-4A94-9C54-0C7A58E3333E} - C:\PROGRA~2\NUCLEA~1\VideoGet\Plugins\VIDEOG~1.DLL
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O15 - Trusted IP range: http://192.168.2.1
O15 - ESC Trusted IP range: http://192.168.2.1
O16 - DPF: {1E54D648-B804-468d-BC78-4AFFED8E262F} (System Requirements Lab) - http://www.nvidia.com/content/DriverDownload/srl/3.0.0.4/srl_bin/sysreqlab_nvd.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O16 - DPF: {FFB3A759-98B1-446F-BDA9-909C6EB18CC7} (PCPitstop Exam) - http://utilities.pcpitstop.com/da2/PCPitStop2.cab
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\Windows\SysWow64\Skype4COM.dll
O18 - Protocol: symres - {AA1061FE-6C41-421F-9344-69640C9732AB} - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\16.7.2.11\coIEPlg.dll
O23 - Service: Adobe Active File Monitor V6 (AdobeActiveFileMonitor6.0) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Adobe\Photoshop Elements 6.0\PhotoshopElementsFileAgent.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Dragon Age: Origins - Content Updater (DAUpdaterSvc) - BioWare - C:\Program Files (x86)\Dragon Age\bin_ship\DAUpdaterSvc.Service.exe
O23 - Service: @dfsrres.dll,-101 (DFSR) - Unknown owner - C:\Windows\system32\DFSR.exe (file missing)
O23 - Service: Empowering Technology Service (ETService) - Unknown owner - C:\Program Files\Packard Bell\Packard Bell Recovery Management\Service\ETService.exe
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: ForceWare Intelligent Application Manager (IAM) - Unknown owner - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin32\nSvcAppFlt.exe
O23 - Service: Generic Service for HID Keyboard Input Collections (GenericHidService) - Packard Bell Services - C:\Windows\SYSTEM32\HidService.exe
O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files (x86)\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: LogMeIn Hamachi 2.0 Tunneling Engine (Hamachi2Svc) - LogMeIn Inc. - C:\Program Files (x86)\LogMeIn Hamachi\hamachi-2.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: Norton Internet Security - Symantec Corporation - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\16.7.2.11\ccSvcHst.exe
O23 - Service: ForceWare IP service (nSvcIp) - Unknown owner - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NetworkAccessManager\bin32\nSvcIp.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\Windows\SysWOW64\IoctlSvc.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Cyberlink\Shared files\RichVideo.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SLsvc.exe,-101 (slsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\SLsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: TeamViewer 4 (TeamViewer4) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files (x86)\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe
O23 - Service: TVEnhance Background Capture Service (TBCS) (TVECapSvc) - Unknown owner - c:\apps\TVEnhance\Kernel\TV\TVECapSvc.exe
O23 - Service: TVEnhance Task Scheduler (TTS)) (TVESched) - Unknown owner - c:\apps\TVEnhance\Kernel\TV\TVESched.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12958 bytes
22. november 2009 - 17:24 #14
(Ikke noget at gi' af der - Du bruger jo Symantec/Norton aktivt. Og jeg har lidt 'respect' mht Vista64Bit og HiJackThis ... De er ikke sååååå gode venner *S*)

---

Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv: SFC.exe /Scannow > ENTER
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart…

og/eller

Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv: CHKDSK /F /R /X
Avatar billede lawz007 Nybegynder
22. november 2009 - 20:35 #15
Hvad gør dette som du nævner?
22. november 2009 - 20:42 #16
Checker og evt. (genop)retter systemfiler.

Checker Hardisken og evt. genopretter filer/mapper.

(Jeg har reddet en del via ovenstående metode...)
Avatar billede lawz007 Nybegynder
22. november 2009 - 22:00 #17
Så har jeg gjort det. Vil poste her inde igen når jeg har fundet ud af om det virker
Avatar billede lawz007 Nybegynder
24. november 2009 - 03:03 #18
Det har ikke hjulpet.
24. november 2009 - 13:22 #19
"Gnaver" den på HD'en når den 'venter' ?
Avatar billede lawz007 Nybegynder
24. november 2009 - 17:43 #20
Altså. ved ikke om den "gnaver". Men når den venter så larmer den UTROLIG meget, ja, faktisk ligesom den gnaver på hd'en.
24. november 2009 - 17:50 #21
Du bør kunne se det på en HD lampe/indikator ?
Avatar billede lawz007 Nybegynder
24. november 2009 - 17:55 #22
hvor?
Avatar billede KvaserDK Nybegynder
24. november 2009 - 18:28 #23
Format :C
Installer Linux

Spøg til side....

Der er mange ting der kan sløve din PC, og i de fleste tilfælde hvor du rammer panden mod en mur, er det rent faktisks hurtigere at lave en hurtig backup af data og geninstaller computer.

Google speed KvaserDK
24. november 2009 - 22:29 #24
Nu har du jo på ingen måde skrevet om det er en bærbar ell. stationær ?
Men på alle PC'er er der eller anden HD lampe/indikator - FIND DEN...
Avatar billede lawz007 Nybegynder
24. november 2009 - 22:51 #25
Jeg ved jo ikke hvor jeg skal kigge. Det er en stationær jeg har.
Hvor finder jeg den HD lampe ???
25. november 2009 - 10:18 #26
Kig overalt... eller RTFM (Manualen)
Avatar billede Jensen DK Novice
25. november 2009 - 12:32 #27
HD lampe? er det noget du har drømt larry, jeg har 3 stationære af forskelligt mærke, ingen af dem har sådan en lampe, tror du skal uddybe det en lille smule.