Avatar billede msDouglas Nybegynder
21. november 2009 - 19:07 Der er 5 kommentarer

DCOM fejl i Windows XP

Jeb bliver ved med at få denne fejl:
De indstillinger for tilladelser, der er standard for maskinen, giver ikke Lokal Aktivering-tilladelse til COM Server-programmet med CLSID
{BC866CF2-5486-41F7-B46B-9AA49CF3EBB1}
for brugeren NT AUTHORITY\LOKAL TJENESTE SID (S-1-5-19).  Denne sikkerhedsindstilling kan redigeres med administrationsværktøjet Komponenttjenester.

Nogle gange crasher min Pc, andre gange mærker man intet til den.
Hvad kan man gøre for at fjerne denne fejl? Eller hvad kan være grund til at den opstår?

Håber at i kan hjælpe mig.
Avatar billede Bufu Nybegynder
21. november 2009 - 19:11 #1
Kommer den bare ud af det blå, eller er det kun når du kører et bestemt program eller laver andre handlinger ?
Avatar billede msDouglas Nybegynder
21. november 2009 - 19:20 #2
Det kommer faktisk bare ud af det blå. Ikke rigtig noget mønster idet.
Avatar billede Bufu Nybegynder
21. november 2009 - 19:46 #3
Har googlet det lidt og fandt efter noget tid frem til det her

http://www.eksperten.dk/spm/810889

i nummer 5 tjekker han loggen, og finder en fejl ligesom din
Det sluttede med nye ram, men da jeg ikke kan give dig noget mere konkret end det link, så er det ikke en sikker løsning, men det kan være svaret
Avatar billede msDouglas Nybegynder
21. november 2009 - 20:41 #4
Jeg har også rodet lidt med mine ram, det er som om at det er værre når jeg sætter mine ram til at køre 1066 mhz, som de egentlig skulle kunne. Hvis de kun køre 800 mhz så kører den noget mere stabilt, kan de så være defekte?
Det kan være at jeg skal prøve med nogle nye ram.
Avatar billede Bufu Nybegynder
21. november 2009 - 21:24 #5
Tja, hvis du kender en, selv har nogle ram liggende, eller på anden måde kan skaffe nogle, som dit bundkort er kompatibel med, så er der kun en ting og sige

Go for it