Avatar billede Slash88 Nybegynder
21. november 2009 - 18:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Counter Strike: Source (CS:S) - Problemer med at joine servere

Har et træls problem her.
Når jeg åbner CSS, og skal til at joine en server, går der en evighed før der sker noget. Jeg kan klikke på "Deltag i spil" uden der sker noget. Forsinkelsen stiger meget hurtigt til 2000, mens boksen er åben (Den med oplysninger om serveren osv.)
Men når det så lykkedes mig at joine en server, så ligger min forsinkelse på omkring 80.
Og når jeg så lukker CSS, og vil til at surfe på nettet, så går der igen en evighed før jeg kan surfe.
Ligesom om at den skal have en masse tid til at stille sig om, fra CSS, til net (Og omvendt)

For at gøre en lang historie kort, så kan jeg ikke joine en server før CSS har været åbent et stykke tid.

PS. Kan sagtens joine et spil, hvis jeg går ind under en ven der spiller det, og trykker "Deltag i spil", derfra.

Mvh. Simon.
Avatar billede Slash88 Nybegynder
21. november 2009 - 22:03 #1
Indstillinger > Downloads > Kabil/fiber 10M
Avatar billede Mxboy Nybegynder
03. december 2010 - 14:08 #2
Jeg har et problem med nå jeg åbner counter så kommer det lige op og så lukker det ned igen det gør det også med andre spil fx battelfield har virkelig ikke en ide om hvad jeg kan gøre for at den kommer ind i spillene nogle der kan hjælpe