Avatar billede jseverinsen Nybegynder
21. november 2009 - 10:24 Der er 3 kommentarer

Start fra CD hvordan

Hejsa.

Jeg har en Medion Akoya p7700 d
Jeg har lige fået Windows 7 opgradering fra Medion.
Installerede den og dette problem dukkede op.
Den går ned hver gang "Slumre" bliver aktiveret.

Nu vil jeg gerne lave en ren installation, men kan ikke starte op fra CD.
I manualen står der at jeg skal holde "DEL" knappen nede under genstart og den vil starte op i BIOS.  Men den starter slet ikke op når jeg holder knappen "DEL" nede.

Hvad er der galt?????

Har også prøvet F12 og ESC

På forhånd tak
Avatar billede KSN Mester
21. november 2009 - 10:27 #1
Jeg har selv samme problem. Men kan du ikke bare sætte din computer til ikke at gå i dvale/standby. Men hvad angår DEL, så snart din computer starter skal du bare blive ved med at trykke på DEL knappen, ikke holde den inde. Så sku det gerne komme
Avatar billede some_one Nybegynder
21. november 2009 - 10:35 #2
der er bootmenu når du starter computeren op det er forskelligt hvad det er for en knaap og hvad der står men der er en knap den ligger for det meste under settings eller indstillinger eller hvad den knap hedder på din computer det du leder efter er noget der hedder en bootmenu når du finder den står der en række tal ud fra en række ting som det er nu burde en af dine harddiske stå som nr 1 du finder dit dvd/cd drev og ændre den til nr 1 istedet gem indstillinger og start computeren op nu skriver den følgende:

tryk på en vilkensomhelst knap for at starte fra cd/dvd drev...

tryk på en knap og din cd / dvd starter
Avatar billede azerty Juniormester
21. november 2009 - 12:07 #3
Medions BIOS indgang er DEL.

Jeg har også prøvet ikke at kunne komme i BIOS på en Medion. Efter mange forgæves forsøg lykkedes det med DEL (almindelig) + DEL (numerisk) + INS trykket ned samtidig.

Jeg brugte USB-tastatur, da PS2 også skabte sig.

Herefter kom jeg i BIOS, og alt virkede normalt efter at BIOS var blevet indstillet korrekt.