Avatar billede Slettet bruger
20. november 2009 - 08:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor gemmer Picasa some data

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at flytte mine Picasa data til en NAS server, men hvor fortæller jeg Picasa at den ikke længere skal anvende mit lokale drev til at gemme på og hvor finder jeg placeringen på de nuværende data?

/Peter
Avatar billede SigneHP Nybegynder
20. november 2009 - 08:36 #1
Hvad jeg ved af, så gemmer Picasa ikke data for dig et bestemt sted. Mener at den søger din harddisk igennem og finder alle billederne og samler dem sammen i programmet.

Det er netop det der er smart ved det, du slipper for at skulle lave orden i din mappestruktur :)
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2009 - 08:53 #2
.. et eller andet sted må Picasa da gemme sine data eftersom jeg jo fx har ansigtgenkendelse!! Fortalt den hvor den skal lede efter billeder osv osv!
Avatar billede SigneHP Nybegynder
20. november 2009 - 08:58 #3
Nåh den slags data, jeg troede du mente selve filerne. Det andet ved jeg ikke rigtig noget om desværre, kender bare til konceptet.
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 20:21 #4
Super øv

Lukker og slukker ned for julen.