Avatar billede ng-km Nybegynder
19. november 2009 - 22:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visning af Java-filer i NetBeans

Hvordan får jeg NetBeans til kun at vise mine java-filer i projekterne. Lige nu får jeg vist alt, og jeg synes ikke jeg kan bruge det der står i hjælpen om det.
Avatar billede _carsten Nybegynder
21. november 2009 - 19:14 #1
Det må være fordi du opretter dine java filer forkert.

Filerne skal oprettes i "src" mappen under dit projekt, så smider NetBeans class filerne i /build/classes/dinPackage/*

Sker det ikke, ville jeg af-/geninstallere NetBeans
Avatar billede ng-km Nybegynder
22. november 2009 - 20:01 #2
Tjaa. det var mig der oprettede dem forkert. Det er gamle projekter fra Kawa, og jeg oprettede dem som en java-applikation (hvad det jo er), men jeg skulle have valgt java-project med eksisterende source-filer.

Tak for hjælpen

Læg et svar.
Avatar billede _carsten Nybegynder
22. november 2009 - 21:03 #3
OK