Avatar billede engedal1 Nybegynder
19. november 2009 - 21:45 Der er 9 kommentarer

"Kør dette program som administrator"

Jeg kan ikke få lov til at sætte et flueben under Rettighedsniveau "Kør dette program som administrator" selvom jeg er lokket ind som superadministrator.
Jeg kan heller ikke få til at sætte et flueben ud ffå Specielle tiladelse under sikkerhed.
Jeg kører Vista Home Premium SP2 som er fuldt opdateret.
kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
19. november 2009 - 22:41 #1
Hej..

er du 100% sikker på at du er Superadministrator ?

Sådan bliver du Windows Vista Superadministrator.

1. Gå til "Start" (Windows Icon).
2. Gå til "Alle programmer".
3. Gå til "Tilbehør".
4. "Højreklik" på "Command prompt" og vælg "Kør som administrator".
5. Skriv "Net user administrator /active:yes" (og "no" for at Deaktiver).
6. Tryk på "Return" eller "Enter".
7. Nu kan Super"administrator" vælges fra "Login skærmen".
8. Gå til "Logge af" eller "Skifte bruger" og vælg "administrator".
9. Nu er administrator = Superadministrator.
Avatar billede engedal1 Nybegynder
19. november 2009 - 23:40 #2
Lige præcis sådan har jeg gjort uden at det hjælper.
Avatar billede tramm Nybegynder
20. november 2009 - 09:20 #3
Det skal virke som michael siger, ellers lyder det som om du har fået noget snavs på din pc der låser for de administrative rettigheder.
Avatar billede engedal1 Nybegynder
20. november 2009 - 10:25 #4
Tak for Jeres svar.
Jeg finder ikke noget snavs når jeg scanner igennnem, og pc,en bliver hele tiden holdt opdateret.
Jeg må prøve at rense igen når jeg kommer hjem fra arbejde.
Hvordan renser jeg bedst pc,en?
Avatar billede tramm Nybegynder
20. november 2009 - 10:32 #5
Jeg plejer at slå systemgendannelsen fra og køre Malwarebytes Antimalware. Den er gratis og skrap som bare fanden. Hvis den ikke finder noget må der næsten være et problem i dit OS, men prøvelige at rense med det program inden den går til yderligheder ;)
Avatar billede engedal1 Nybegynder
20. november 2009 - 10:39 #6
Tak det prøver når jeg kommer hjem
Avatar billede engedal1 Nybegynder
20. november 2009 - 19:19 #7
Så har jeg prøvet at scannet som anvist uden at finde noget snavs, og det har ikke ændret noget.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
20. november 2009 - 19:35 #8
(husk at opdatere Malwarebytes Antimalware).

Prøv at kører Ccleaner.

Download
LINK http://www.ccleaner.com/download/downloading

og/eller Advanced SystemCare.

LINK http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
Avatar billede engedal1 Nybegynder
21. november 2009 - 12:06 #9
Cccleaner kører jeg jævnligt.
Efter at have kørt diverse anbefalede programmer blev der fundet noget snavs; men det har ikke ændret situationen.