Avatar billede Tobyman Nybegynder
19. november 2009 - 00:13 Der er 4 kommentarer

HJÆLP til gendannelse af slettede ikke-normale filer!!!

Hey allesammen.

Jeg ved godt at der er en masse andre der spurgt om hvordan man gendanner slettede filer, men jeg kan godt finde ud af at gendanne de mest brugte filtyper.

Problemet er at jeg er kommet til at slette min mappe med alle mine rapporter i, og da jeg skriver mine rapporter i LaTeX skal jeg kunne gendanne følgende filtype: .tex (pdf filerne af rapporterne er desværre ikke nok hvis jeg skal rette i dem).

Jeg bruger Mac OS X 10.4.11 og som gendannelses-program bruger jeg Data Rescue II som ikke kan finde mine .tex filer, men derimod alt muligt andet, blandt andet mine slettede pdf filer.

Er der nogle der ved hvordan jeg kan gendanne mine .tex filer? Evt. hvilket firma der kan hvis det ikke kan gøres med almindelig teknisk kunden...

Hilsen Toby den frustrerede student uden rapporter
Avatar billede osdata Nybegynder
19. november 2009 - 09:49 #1
En mulighed kunne være at konvertere dine fundne pdf filer til noget du kan bruge.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede Tobyman Nybegynder
19. november 2009 - 13:41 #2
Præcis osdata.

I går da jeg fandt ud af at filerne var væk blev jeg rimelig frustreret og kunne ikke tænke helt klart. Men efter at have sovet på det, så er jeg kommet frem til at jeg bare laver nogle nye .tex filer med det layout jeg nu vil have, og så kopier jeg bare teksten og billeder fra pdf filerne til mine .tex filer. Nemt og hurtigt. :)

Tråd afsluttet.
Avatar billede Tobyman Nybegynder
19. november 2009 - 13:45 #3
Hvis du vil have point osdata så smider du bare et svar. :)
Avatar billede osdata Nybegynder
19. november 2009 - 13:53 #4
Der findes også programmer der kan konvertere det automatisk.
Har kun prøvet til Word og Excel. Om det findes til Tex skal jeg ikke kunne sige.

Ole