Avatar billede martinfroslev Nybegynder
18. november 2009 - 22:45 Der er 1 kommentar

Webcam?

Jeg har et webcam i min Compaq Presario CQ50 bærbar. Jeg har et webcam som kun virker nogle gange nogle gange virker den på testmycam.com og nogle gange ikke, nogle gange virker det på msn og nogle gange ikke.

Er der nogle der ved hvad man kan gøre så det hele tiden virker, specielt på msn.
Avatar billede tramm Nybegynder
20. november 2009 - 09:14 #1
Installer en opdateret driver til det, hvis det ikke virker derefter køb et andet ;)

Prøv eventuelt at kør det gennem skype i stedet for msn, det har det med at lave ku i webcams. Har siddet på to identiske maskiner med windows 7 hvor webcamet kun virkede igennem messenger på det ene. Skype er væsentligt mere medgørligt, og ligeså gratis!