Avatar billede susanne2412 Nybegynder
17. november 2009 - 18:47 Der er 4 kommentarer

Strømikon forsvundet

Det lille strøm ikon man har på pcén så man kan se hvor meget strøm det er tilbage, er simpelthen forsvundet, jeg kan ihvertilfælde ikke umiddelbart finde det igen.
Er der en som kan hjælpe mig med at finde det igen?
Avatar billede kuku2009 Nybegynder
17. november 2009 - 19:04 #1
Prøv at geninstallér dine utilities-programmer som følger med da du købte din laptop. Hvilken manufaktur bruger du? Jeg har f.eks. Asus og deres utilities hedder p4g (power4gear).
--Håber det kunne bruges.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
17. november 2009 - 21:17 #2
Vista? Højreklik på proceslinien, vælg egenskaber, vælg fanebladet meddelelsesområde. Der kan du slå ikonet for strømstyring til.
Avatar billede susanne2412 Nybegynder
18. november 2009 - 08:04 #3
Tak for svaret, jeg synes ellers jeg havde været derinde, men åbenbart ikke for nu er den der igen....
Avatar billede Bodillen Nybegynder
18. november 2009 - 11:10 #4
Ja, det kender jeg.. :)