Avatar billede jalved Ekspert
17. november 2009 - 15:34 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Wi-fi på wd tv live - hvilken dims?

Hej,

måske har nogen her erfaring med western digital tv live.

Den skulle have en trådløs netværksfunktion, hvis man sætter en eller anden dims i den. Ved nogen præcis, hvad det er for én, der skal bruges?

Velsagtens noget usb stick af en slags...
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 16:29 #1
Det står der alt om på deres hjemmeside om den kasse du har. :)

Belkin F5D8051 V3100
Belkin F5D8055 v2
Buffalo WLI-UC-G300HP
New! Buffalo Mini WLI-UC-GN
Buffalo WLI-UC-G300N
Buffalo WLI-UC-GN US
New! D-Link USB Adapter DWA-125 Wireless 150
D-Link DWA-140 V1.30
EnGenius EUB-9701
New! Hi Power Wireless Mini-USB Adapter GW-USMini2N
New! Level 1 Wireless USB adapter  WNC-0600USB
Linksys WUSB100 (No Revision)
Linksys WUSB600N V1
Trendnet TEW-644UB V1.0R
Trendnet TEW-645UB
Trendnet TEW-664UB V1.0R
Sitecom WL-329 V1 001
New! ZyXel USB Client Adapter NWD-210N
Avatar billede jalved Ekspert
17. november 2009 - 19:21 #2
Ja, nu fandt jeg det... Ved at kombinere dine oplysninger i en søgning på google.

Jeg inkluderer lige et link, hvis andre skulle komme forbi med samme spørgsmål.

http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=3805

Tak for hjælpen. Lægger du et svar, så du kan få dine velfortjente point?
Avatar billede justrace Novice
17. november 2009 - 20:51 #3
Jeps, kommer her. :)
Avatar billede justrace Novice
19. november 2009 - 00:09 #4
Mange tak. :)

Kan du forresten fortælle hvordan den har det med USB-harddiske?
Har læst noget om det skal være lidt specielt.
Avatar billede jalved Ekspert
20. november 2009 - 12:45 #5
Har ikke haft den så længe, så med visse forbehold...

Jeg har foreløbig haft en extern WD passport 2,5" usb-harddisk tilsluttet. Det fungerer rigtig fint, afspiller stort set alt.

Til gengæld har jeg haft problemer med at afspille fra en memory stick. Her ser WDTV Live filerne, men kan ikke afspille dem.

I deres forum virker det dog til at andre usb-sticks virker fint. Måske det løser sig med noget firmware-opdatering?
Avatar billede jalved Ekspert
20. november 2009 - 12:49 #6
Eller var det lidt noget andet du tænkte på med dit spørgsmål?
Avatar billede justrace Novice
20. november 2009 - 13:18 #7
Ja, altså med deres egne Passport virker det fint, men har hørt der kan være problemer med andre mærkers USB-harddiske.
Avatar billede jalved Ekspert
20. november 2009 - 21:01 #8
Ok, det kan være... Som sagt virker min usb-stick ikke.

Men hvis du er interesseret i en, er der jo altid muligheden for at returnere den, hvis den ikke fungerer optimalt med den eller de usb-harddiske, du har.
Avatar billede almvik Nybegynder
26. november 2009 - 23:10 #9
Hejsa

Jeg overvejer selv at investere i en WD Live.

Da du nu har købt en ville jeg lige høre dig om

en enkelt ting. Har du prøvet at afspille en mkv fil

der er kodet med 23,96fps på afspilleren ?

Og har du tilfældigvis et lcd-tv der har en refreshrate

på 60hz ?

Mvh
Almvik
Avatar billede arnepedersen Forsker
28. november 2009 - 23:15 #10
Kobler mig lige på.
Jeg har lige købt et Fuld HD videokamera, og er interessert i om jeg kan bruge Western Digital TV HD Live til at vise mine vidoer fra en tilkoblet harddisk, kan man det?
Avatar billede Styrmand55 Nybegynder
07. december 2009 - 21:51 #11
Hej Arne - ja det kan du. Der er to USB-indgange i WD'en. Kameraet skal blot kunne agere som en harddisk.
Avatar billede arnepedersen Forsker
07. december 2009 - 21:57 #12
Tak, jeg har købt den, og den virker perfekt.
Avatar billede jalved Ekspert
10. december 2009 - 16:43 #13
Min overvågning af indlæg virker ikke helt...Så lidt forsinket.

Arne: Til lykke med købet. Det er en god lille boks med mange muligheder.

Alvik: Den skulle jo kunne afspille mkv-filer. Men har dog ikke prøvet det. Det, du er inde på med fps og refresh-rate på tv'et, har jeg ikke forstand på. Men jeg har kun været ude for nogle enkelte filer, som den ikke ville afspille - alt andet fungerer - og ser fint ud på en nyere Philips skærm.
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
16. februar 2010 - 17:44 #14
Har lige købt en wd live og en trådløs usb WUSB100 til den men den virker ikke , det skulle den ifølge deres hjemmeside men der står
WUSB100 (Must have no revision number) kan nogen sige hvad det betyder og hvad man kan gøre
Vh RP
Avatar billede brynjesmeden Praktikant
28. februar 2010 - 10:16 #15
har købt en d-link som virker
Avatar billede Mik2000 Professor
14. august 2010 - 23:35 #16
Kan lige tilføje at Trendnet TEW-649UB også virker selvom den ikke er på listen