Avatar billede Ebuc Nybegynder
17. november 2009 - 11:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ang Hp pavilion dv 6000

Jeg har overtaget overstående pc(bærbar)fra min søn,men når jeg vil starte den op(er lykkedes et par gange),men nu bipper den tre gange højt,og så sker der ikke mer.

Sommetider når jeg trykker på entertasten så kan jeg høre den avspiller Windows starttone!!!

Jeg har bestilt en Windows Xp recovery cd,som skulle passe til modellen,og så håber jeg det kan få liv i pc.

                    v.h.tom
Avatar billede haverslev Novice
17. november 2009 - 11:53 #1
3 beep kunne tyde på et ram problem - prøv at fjerne en ram blok og start - hvis ikke, så fjern den anden og sæt den første i igen.

Ang. Recovery, så skulle F11 recovery vel stadig være aktiv eller ?
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=us&docname=c00809678&product=18703
Avatar billede Ebuc Nybegynder
17. november 2009 - 13:43 #3
Tak for dit svar,men nej den virker ikke,og min recovery-cd er kommet med posten,så den vil jeg sætte i og håber så at pc virker igen.

            v.h.tom
Avatar billede haverslev Novice
17. november 2009 - 14:55 #4
Har du tjekket rammene ?
Avatar billede Ebuc Nybegynder
17. november 2009 - 15:17 #5
ja de har været af og på,og den siger lyde som før,men der er ikke noget billede på skærmen så desværre så tror jeg med den viden jeg har(alm pc bruger)at den er kaput!!!

har også haft prøvet at få liv i den med recovery cd,men da der ikke er noget billede på skærmen så er det jo meningløst,så det er nok gooodbay til pc,som ellers var tiltænkt fruen i huset.

        v.h.tom
Avatar billede Ebuc Nybegynder
24. november 2009 - 12:24 #6
Opdatering!!

Jeg havde fået liv i pc igen med recovery-cd,som jeg havde købt og kom på nettet i et par dage,og ville så prøve om jeg kunne få adgang til mit trådløse netværk!!men nej!!!og pludselig ud af den blå luft holdt den op med at fungere,og nu!!!3 bip plus 1 til,og nu er jeg hvor jeg startede!!!

Har prøvet at tage rammerne ud,og i igen,det samme med harddisken!!men der nok kun en udvej!!!ud med den i skraldespanden!!

                              v.h.tom