Avatar billede ixion1 Nybegynder
17. november 2009 - 00:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opstart failer på bærbar

Har et stort problem med en bærbar, det er en
Bærbar:MyBook Model No. 255113.
OS: Windows XP home

Den starter fint med load screen og det hele, men så snart den kommer til windows lukker den ned med det samme med en fejl der siger: lsass.exe - det lykkedes ikke at initiallisere programmet korrekt(0xc0000142)

Har forsøgt at smide en windows cd i og kører rep. af windows, men så snart den kommer dertil hvor man skal bede den om at rep. lukker den ned.

Er lidt meget lost. kan det være processeren der er gået død ?
17. november 2009 - 06:56 #1
Eller et varmeproblem ?

... bare nogle eksempeler set i anden forbindelse ->
http://brean.dk/wp-content/img_8193.jpg
http://brean.dk/wp-content/img_8195.jpg
http://brean.dk/wp-content/img_8196.jpg
Avatar billede ixion1 Nybegynder
17. november 2009 - 10:29 #2
prøver at skille den ad og rense den. det kan være det hjælper. vender straks tilbage efterfølgene
Avatar billede ixion1 Nybegynder
17. november 2009 - 12:43 #3
tror der har været noget støv i computeren. den er kommet op i windows og er igang med at kører nogle scan's.. vender lige tilbage når det er gjort og systemt er genstartet.. men indtil videre mange tak
Avatar billede ixion1 Nybegynder
17. november 2009 - 20:55 #4
helt perfekt. Den er oppe at kører igen, så hvis du lige kan smide et kort svar skal du få nogle points.

Vil sige mange tak for hjælpen, ellers kunne jeg have siddet med det skidt i flere timer. :)
18. november 2009 - 06:50 #5
Ping ?
(Det var et [svar]...)