Avatar billede Janni Praktikant
15. november 2009 - 15:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ønsker visning af flere end to sider (i det nye Word)

Hej alle

En der kan hjælpe mig med mit problem?:
Jeg har brug for at få vist seks sider på skærmen ad gangen. Jeg har det nye Word (2007) med den meget brede og anderledes menubjælke. Under bjælken "Vis" kan jeg vælge "To sider", men ikke flere. Jeg ved at det burde kunne lade sig gøre, da jeg har fået tilsendt et dokument, hvori der vises seks sider ad gangen, men jeg kan ikke se, hvor denne indstilling er valgt...

På forhånd tak!

Mvh. Janni
Avatar billede Mathias90 Nybegynder
15. november 2009 - 16:15 #1
Det er vel bare at zoome ud.

Prøv at zoome ud til 30-40% med CTRL+mousescroll. Alternativt kan du i højre hjørne af Word vælge hvor meget et dokument skal fylde i procent.
Avatar billede Bodillen Nybegynder
15. november 2009 - 16:18 #2
I bjælken "Vis" klikker du på "Zoom" - ved at klikke på ikonet i højre side af den fremkomne dialogboks kan du vælge flere sider.
Avatar billede ROAS Nybegynder
15. november 2009 - 17:04 #3
Hej Janni

Du klikke på mnuen [VIS] hvorefter du klikke på ikon som forestille et forstørrelsesglas.
Dér kan du i højre side vælge hvormange sider du vil se ad gangen.

Håber det hjælper dig

Mvh.

René
Avatar billede Janni Praktikant
19. november 2009 - 16:20 #4
Tak for hjælpen! Så fandt jeg frem til det rigtige sted:-)
Efterfølgende opdagede jeg faktisk, at der jo også sidder en "bjælke" nederst i højre hjørne - den kan du også, og endnu nemmere, bruge til at zoome ind og ud (og dermed vise flere sider!).