Avatar billede da_kbaz Nybegynder
15. juli 2001 - 13:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

I/O voltage

Hvad er I/O voltage? Jeg ved Core voltage er den spænding der tilføres cpuen, men hvad er I/o voltage, og hvordan påvirker den systemet ? Kan man få stabilitet ud af at forøge værdien, eller kan man få en død cpu ?
Avatar billede poppalle Nybegynder
15. juli 2001 - 15:09 #1
jeg mender at det er indput /output voltage
men hvordan det påvirker cpuen ved jeg ikke
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 15:11 #2
I/O => http://www.it-leksikon.dk/vis.asp?id=1298&ord=I/O
input/output;
det interface - eller den kontaktflade - i enhver computer, der gør det muligt at flytte data; overførsel af data medfører uddata fra én enhed og inddata til en anden.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
15. juli 2001 - 15:16 #3
lidt på engelsk!
http://whatis.techtarget.com/definition/0,,sid9_gci214007,00.html
Tror ikke det KUN er CPU\'en du hæver voltage på.. det er også dine I/O kort (netkort, skærmkort Osv..) så du kan evt. brænde dem af! ;o)
Avatar billede goofy75 Nybegynder
17. juli 2001 - 11:39 #4
jeg kan få 1400MHz med VIO 3.3
...........1466MHz med VIO 3.4

-Så jo, det giver en lidt mere stabil computer generelt! ASUS har deres mobos default på 3.4 (3.3, 3.4, 3.52)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. september 2001 - 18:53 #5
Goofy75 => Takker for Pointz! ;o)