Avatar billede UlrikOne Nybegynder
15. november 2009 - 11:35 Der er 5 kommentarer

Fejlsøgning af 500GB harddisk tager er ret langsom - normalt???

Hej

Jeg prøvede lige at køre en Fejlsøgning på min 500GB harddisk. Jeg satte kryds i "Søg efter/genopret beskadigede sektorer".

Men det tager rimelig lang tid. Virker som om det går godt kan tage 1-2 timer, kan jeg se på statusbaren.

Er dette normalt, eller er jeg ved at gøre noget helt galt??? Og hvis sidstnævnte er tilfældet, kan den så stoppes?

På forhånd tak! Håber på hurtigt svar!
Avatar billede b-and Novice
15. november 2009 - 12:19 #1
JA!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2009 - 13:05 #2
Vil bare sige at b-and svarer ja til at det er helt normalt :)
Avatar billede b-and Novice
15. november 2009 - 16:16 #3
Kopi:
Er dette normalt, eller er jeg ved at gøre noget helt galt??? Og hvis sidstnævnte er tilfældet, kan den så stoppes?

Ja jeg var vist lidt for hurtig her - havde åbenbart kun læst de første 3 ord i spørgsmålet…

Men godt at andre kan forklare hvad jeg mener - så tak til John… *SS*
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2009 - 16:31 #4
hæhæ :)
Avatar billede UlrikOne Nybegynder
24. januar 2010 - 14:19 #5
b-and: læg svar, tak.